Personalizacja

Co personalizuje iPresso?

  • Personalizacja czasu komunikacji - dla każdego odbiorcy komunikat będzie wysyłany w najbardziej dogodnym czasie. Przekłada się to bezpośrednio na open rate oraz zwiększa zainteresowanie komunikatem.
  • Personalizacja może być wielokanałowa - automatyczne dostosowywanie dogodnego kanału komunikacji dzięki zaawansowanym scenariuszom np. część użytkowników otrzyma e-mail, inni sms, a niektórzy webpush.
  • Personalizacja treści - oferta może być dopasowana i wysłana na podstawie odpowiednich danych o kontaktach, jak imię, miasto, stanowisko itp.
  • Personalizacja formy komunikatu - zróżnicowany język komunikatu (np. do młodzieży i osobno dla klientów firmowych) jest bardziej zrozumiały i przekonujący. Doborem wariantu zajmuje się już oczywiście iPresso.

Jak szeroko można personalizować?

  • Segmenty
    Pozwala automatycznie kwalifikować kontakty do segmentów i prowadzić dla nich zindywidualizowaną komunikację według spełniających kryteria scenariuszy.
  • Mikro-segmenty
    Segmenty mogą być zawężone do bardzo szczegółowo i precyzyjnie opisanych grup, dzięki temu można prowadzić selektywną komunikację o wysokiej skuteczności.
  • Użytkownicy anonimowi
    Użytkownik, który odwiedza stronę www pierwszy raz i jest anonimowy wcale nie musi być pozostawiony bez odpowiedniej obsługi. System będzie dyskretnie obserwował  sekwencje jego zachowań i w zależności od potrzeb oraz klasyfikacji reagował dobierając treść i formę komunikacji on-site.
  • Indywidualny klient - 1:1
    Jest to najbardziej wyrafinowana forma komunikacji z wykorzystaniem automatyzacji. Przy odpowiednim przygotowaniu scenariuszy dostarcza najwyższej jakości obsługę klienta. W tym modelu komunikacji można uzyskać efekt nawet setek tysięcy indywidualnie obsługiwanych klientów bez udziału np. handlowca.
  • Zmieniaj stronę www dla każdego użytkownika
    iPresso daje szereg narzędzi do dostosowywania treści stron www bez konieczności ingerowania w CMS ani zatrudniania programistów. Można wyświetlać nie tylko tzw. layery typu pop-up, notyfikacje, sidebar itp. ale również dostosowywać bloki, a nawet podmieniać całą zawartość!
  • Personalizacja dopasowana do branży
    Dzięki segmentacji i analizie zachowań użytkowników można szybko identyfikować użytkowników potencjalnie zainteresowanych konkretną ofertą i przygotować dla nich niezależną strategię komunikacji.

Ten temat Cię zainteresował?
Skontaktuj się z nami

Podaj kilka podstawowych informacji. Skontaktujemy się niezwłocznie.

Dziękujemy za wypełnienie formularza.
Wkrótce się z Tobą skontaktujemy!
Coś poszło nie tak.
Spróbuj ponownie wypełnić formularz.