Personalizacja czasu komunikacji - dla każdego odbiorcy komunikat będzie wysyłany w najbardziej dogodnym czasie. Przekłada się to bezpośrednio na open rate oraz zwiększa zainteresowanie komunikatem.
Personalizacja może być wielokanałowa - automatyczne dostosowywanie dogodnego kanału komunikacji dzięki zaawansowanym scenariuszom np. część użytkowników otrzyma e-mail, inni sms, a niektórzy webpush.
Personalizacja treści - oferta może być dopasowana i wysłana na podstawie odpowiednich danych o kontaktach, jak imię, miasto, stanowisko itp.
Personalizacja formy komunikatu - zróżnicowany język komunikatu (np. do młodzieży i osobno dla klientów firmowych) jest bardziej zrozumiały i przekonujący. Doborem wariantu zajmuje się już oczywiście iPresso.
Jak szeroko można personalizować?
Segmenty Pozwala automatycznie kwalifikować kontakty do segmentów i prowadzić dla nich zindywidualizowaną komunikację według spełniających kryteria scenariuszy.
Mikro-segmenty Segmenty mogą być zawężone do bardzo szczegółowo i precyzyjnie opisanych grup, dzięki temu można prowadzić selektywną komunikację o wysokiej skuteczności.
Użytkownicy anonimowi Użytkownik, który odwiedza stronę www pierwszy raz i jest anonimowy wcale nie musi być pozostawiony bez odpowiedniej obsługi. System będzie dyskretnie obserwował sekwencje jego zachowań i w zależności od potrzeb oraz klasyfikacji reagował dobierając treść i formę komunikacji on-site.
Indywidualny klient - 1:1 Jest to najbardziej wyrafinowana forma komunikacji z wykorzystaniem automatyzacji. Przy odpowiednim przygotowaniu scenariuszy dostarcza najwyższej jakości obsługę klienta. W tym modelu komunikacji można uzyskać efekt nawet setek tysięcy indywidualnie obsługiwanych klientów bez udziału np. handlowca.
Zmieniaj stronę www dla każdego użytkownika iPresso daje szereg narzędzi do dostosowywania treści stron www bez konieczności ingerowania w CMS ani zatrudniania programistów. Można wyświetlać nie tylko tzw. layery typu pop-up, notyfikacje, sidebar itp. ale również dostosowywać bloki, a nawet podmieniać całą zawartość!
Personalizacja dopasowana do branży Dzięki segmentacji i analizie zachowań użytkowników można szybko identyfikować użytkowników potencjalnie zainteresowanych konkretną ofertą i przygotować dla nich niezależną strategię komunikacji.
Ten temat Cię zainteresował? Skontaktuj się z nami
Podaj kilka podstawowych informacji. Skontaktujemy się niezwłocznie.
Dziękujemy za wypełnienie formularza. Wkrótce się z Tobą skontaktujemy!
Coś poszło nie tak. Spróbuj ponownie wypełnić formularz.