iPresso jest pełne ciekawych i przydatnych funkcji. Poniżej prezentujemy te, których nasi klienci używają najczęściej. Jeśli szukasz bardziej szczegółowych informacji na temat możliwości iPresso - nie ma sprawy, znajdziesz je tutaj:
Pobierz plik PDFPodzielony na trzy części widok pozwala na zapoznanie się z różnymi informacjami o kontakcie w tym samym czasie. Dzięki temu użytkownik ma szybki dostęp do najważniejszych danych oraz ich holistyczny ogląd.
Monitoring kontaktów odwiedzających podpięte strony internetowe oraz aktywności w zintegrowanych aplikacjach.
Monitoring kontaktów, których nie ma jeszcze w bazie.
Historia kontaktów jest zapisywana w formie linii czasu. Pokazuje ona działania, których dokonywał kontakt od momentu rozpoczęcia monitorowania do chwili obecnej.
Możesz zintegrować iPresso z popularnymi systemami CRM (np.PrestaShop, Survicate, Shopify, SMS). Wtedy dane o kontaktach będą automatycznie wymieniane między systemami.
Masz możliwość zbudowania funkcjonalności CRM na podstawie iPresso, będącego systemem otwartym i daje duże możliwości dodawania własnych atrybutów opisujących kontakty.
Każdy formularz utworzony w iPresso automatycznie zapisuje w systemie dane, tworzy nowe kontakty oraz je aktualizuje.
Zawsze istnieje możliwość ręcznego dodawania kontaktów i ich aktualizacji.
Unikalną cechą iPresso jest łączenie kontaktów w relacje. Np. rodzice - dzieci, pracownik - firma, samochód - właściciel - serwis - dealer itp.
Funkcja ta daje niesamowite możliwości w projektowaniu ścieżek klientów (Customer Journey) dopasowywaniu komunikacji, ofert i zwiększania sprzedaży.
Importowanie danych z plików przy użyciu kreatora importu.
Automatyczne importowanie danych przez API iPresso.
Dodawanie dowolnie zdefiniowanych pól kontaktów.
Tworzenie różnych typów kontaktów posiadających różne pola (atrybuty) np. firma, osoba, klient, pracownik, partner, urządzenie, instytucja itd.
Tworzenie dowolnej ilości kategorii i podkategorii, razem z indywidualnym
oznakowaniem kolorystycznym dla łatwiejszego rozpoznawania kontaktów w systemie.
Dowolne tagowanie kontaktów.
Integracja poczty użytkowników umożliwia prowadzenie korespondencji z poszczególnymi kontaktami z poziomu iPresso i zapisywanie jej na linii czasu historii kontaktu.
Wyszukiwanie kontaktów według zapisanych danych, różnych atrybutów.
Masowe działania aktualizujące na wybranych/wyszukanych segmentach kontaktów np. zmiany kategorii, tagowanie.
Kompleksowy widok 360 stopni wybranego kontaktu z informacjami o atrybutach, historią aktywności i działań, scoringiem, punktami lojalnościowymi i wieloma innymi danymi w ramach jednego, intuicyjnego ekranu.
Integracjach danych o kontaktach z wielu miejsc m.in. systemy CRM i inne.
Definiowanie scoringu behawioralnego. Nadawanie punktów za poszczególne zachowania kontaktów, np. wejście na monitorowaną stronę, czas pobytu, kliknięcie w link, logowanie do sklepu itp. Możliwość tworzenia różnych wariantów oceny punktowej w zależności np. od scenariusza Marketing Automation.
Definiowanie scoringu demograficznego. Nadawanie punktów za poszczególne cechy np. miasto, stanowisko, status, kategoria itp. Możliwość tworzenia różnych wariantów. Nadawanie jednego scoringu np. za zestaw cech.
Suma scoringu behawioralnego i demograficznego.
Prowadzenie wielu planów scoringowych jednocześnie.
Nadawanie punktów lojalnościowych np. za konkretne aktywności kontaktów. Punkty mogą być naliczane w ramach wielu programów lojalnościowych, które mogą być prowadzone jednocześnie dla różnych grup kontaktów.
Wielopoziomowe, wielokanałowe scenariusze z wieloma rozgałęzieniami, zakończeniami i warunkami tworzone bez użycia kodu i rozbudowanych formularzy. Marketer może samodzielnie przygotować unikalne scenariusze kampanii i Customer Journey. Wystarczy zaprojektować, ustawić i uruchomić.
Narzędzia do wysyłania e-maili, smsów, powiadomień, kategoryzowanie, tagowania oraz wiele innych zostały zebrane w jednym miejscu w przyborniku drag&drop.
Warunki logiczne, które rozdzielają ścieżki klientów w zależności od ich zachowań i cech. Np. można kształtować komunikację w zależności od klikniętego linku w e-mailu. W iPresso w przyborniku drag&drop znajduje się bogata kolekcja różnych warunków, które można również konfigurować według potrzeb (Enterprise edition).
Podgląd przebiegu scenariusza w czasie rzeczywistym. Widać ile kontaktów znajduje się na poszczególnych etapach, co umożliwia szybkie reagowanie na zachodzące zmiany.
Tworzenie własnych szablonów scenariuszy Marketing Automation do wielokrotnego wykorzystania, w różnych kanałach komunikacji.
Biblioteka szablonów gotowych do skonfigurowania i użycia.
Pracę nad scenariuszami można podzielić, nie trzeba projektować wszystkiego od razu. Wystarczy zapisać szkic algorytmu, który dopracujesz później albo zrobi to ktoś inny.
Nie utracisz postępów swoich prac, gdy nagle zabraknie internetu lub zamkniesz przeglądarkę. Funkcja autozapisu jest po to, aby systematycznie zapisywać szkic za Ciebie.
Wybranie segmentów bazy kontaktów na podstawie warunków logicznych (i/lub), zbiorów i podzbiorów. Do wyboru segmentów wykorzystywane są praktycznie wszystkie informacje o kontaktach znajdujące się w systemie. Segmenty można oznaczać przy pomocy tagów i kategorii jak również zapisywać kryteria segmentacji do wykorzystania w różnych działaniach w systemie. Podstawowy edytor segmentacji to intuicyjny w użyciu, dynamiczny formularz.
Tagowanie kontaktów w segmentach i wykorzystanie tagów, jako kryteriów w kolejnych segmentach.
Tworzenie dowolnych kategorii i podkategorii dla wybranych segmentów. Kategorie mogą przenikać kontakty między sobą.
Do segmentacji można brać pod uwagę cały zestaw dostępnych w systemie i samodzielnie zdefiniowanych cech, aktywności kontaktów, działań własnych i systemu na kontaktach.
Wysyłanie spersonalizowanych e-maili transakcyjnych i marketingowych.
Wysyłka SMS-ów z możliwością personalizacji treści oraz innych elementów według celów prowadzonej kampanii.
Wysyłka nagrań głosowych jako wiadomości na wskazane numery telefonów. Wiadomości mogą być ładowane jako pliki dźwiękowe .wav lub odczytywanym przez syntezator mowy tekstem.
Generowanie treści dynamicznych (w locie) na podstawie zachowania użytkowników stron WWW, rozpoznanych kontaktów z bazy oraz anonimowych.
Po zintegrowaniu aplikacji przez iPresso API możliwe staje się wywoływanie zdefiniowanych w aplikacji akcji oraz wyświetlanie powiadomień Push.
Tworzenie kontaktów będących urządzeniami i komunikacja z urządzeniami z BLE (Bluethooth 4.0). Integracja przez iPresso API. Wyzwalanie działań w kilku kanałach komunikacji w następstwie określonej aktywności z urządzeniem.
Intuicyjny edytor Drag&Drop z gotowymi do wstawienia elementami (np. kolumny z tekstem, pola na obrazki, przyciski itd.), które można samodzielnie, szybko i łatwo skonfigurować. Przygotowane w tym edytorze e-maile są responsywne i gotowe do wysyłki z zachowaniem standardów bezpieczeństwa.
Popularny edytor do tworzenia treści. Przypomina edytor tekstu, w którym można tworzyć e-maile podobnie jak w programie pocztowym. Jest on wzbogacony o unikalne dla iPresso funkcje m.in. personalizację treści.
Dla bardziej zaawansowanych użytkowników, którzy tworzą e-maile w kodzie HTML dostępny jest intuicyjny edytor kodu z automatycznym podglądem efektów "na żywo", kolorowaniem znaczników oraz automatycznym weryfikatorem poprawności składni.
Zaawansowani użytkownicy, którzy tworzą e-maile w zewnętrznych narzędziach i pakietach graficznych. Wystarczy przeciągnąć plik do iPresso a system sam odpowiednio przekonwertuje go na gotowy do użycia e-mail.
W iPresso Studio znajduje się biblioteka gotowych szablonów, które można wykorzystać do przygotowania własnych e-maili.
Możliwość tworzenia własnych szablonów e-maili. Przydatne zwłaszcza wtedy, gdy pracujecie zespołowo, macie własne standardy oraz gdy trzeba przyspieszyć tworzenie kolejnych e-maili na podstawie najlepszych wzorców.
Temat, treść e-maila może zawierać elementy personalizacji. Może to być np. imię, ale również cały blok z treścią w postaci opisów, nazw lub różnych atrybutów.
Dedykowany adres do wysyłek to lepsza reputacja dla serwerów pocztowych, wyższa dostarczalność oraz kontrola.
Kompleksowe raportowanie obejmujące: dostarczenia, otwieralność, klikalność, godziny otwarć, konwersja w %, przegląd jednostkowy, konwersja zagregowana, raporty zbiorcze z wielu wysyłek.
Obsługa zapisań ze zgodami (np. marketingowymi) oraz wypisań z określonych zgód na komunikację.
Tworzenie własnych stron, za pośrednictwem których użytkownicy mogą wycofać zgodę na otrzymywanie wiadomości. Dostępny jest edytor HTML oraz opcje wgrania załączników ze stylami CSS i funkcjami Java Script. Możliwość rozdzielenia procesu wypisania na 2 etapy: weryfikację i potwierdzenie.
Wielowymiarowe testy A/B/X z badaniem m.in. tematów, nadawców, treści, kliknięć i konwersji na określone działanie.
E-maile przygotowywane w edytorze Drag&Drop oraz z szablonów są responsywne i zapewniają dostępność i czytelność na urządzeniach mobilnych.
Automatyczny podgląd tworzonej treści w kilku najpopularniejszych rozdzielczościach dla urządzeń typu desktop, tablet, smartphone.
Ustawienie limitów komunikacji dla wybranych grup kontaktów - potencjalnych odbiorców e-mail np. z kampanii. Można definiować maksymalną dozwoloną liczbę wysyłek do wybranych adresatów.
Mechanizmy weryfikacji e-mail znajdujących się w bazie. Oznaczanie kontaktów o błędnych adresach. Wykluczanie błędnych adresów z kolejnych wysyłek po ponownej weryfikacji.
Wysoka dostarczalność wysyłek dzięki zaawansowanej infrastrukturze i doborze przodujących, renomowanych partnerów. Możliwość wsparcia ekspertów analizujących poziom dostarczania e-maili oraz rekomendacje dla poprawy dostarczalności.
Targetowanie demograficzne oraz behawioralne w oparciu o atrybuty kontaktów. Możliwość wyboru określonych segmentów kontaktów na podstawie wielu kryteriów i warunków logicznych.
Do 150 000 spersonalizowanych e-maili na godzinę w ramach pojedynczej kampanii. Możliwość prowadzenia kilkudziesięciu kampanii na różnych grupach z bazy kontaktów jednocześnie. Obsługa wysyłek wielomilionowych baz.
Tworzenie gotowych szablonów e-maili do wykorzystania w scenariuszach Marketing Automation. Mogą zostać przygotowane wcześniej, przed stworzeniem scenariusza oraz w trakcie jego projektowania.
Działanie tego kanału w iPresso nie opiera się na klasycznym chatbocie, który odpowiada na to, że osoba napisze do nas pierwsza, tylko analogicznie jak w przypadku innych kanałów takich jak e-mail czy push inicjatorem komunikacji jest iPresso.
Różnicą między tradycyjnymi kanałami komunikacji a kanałem WhatsApp jest to, że pozwala on na tworzenie konwersacji z kontaktem. Oznacza to, że kampania nie kończy się po wysłaniu wiadomości, lecz reaguje na odpowiedzi kontaktu zgodnie z zaplanowaną w kampanii konwersacją.
Do uruchomienia integracji WhatsApp w iPresso koniecznie jest posiadanie konta biznesowego WhatsApp (WhatsApp Business Account). iPresso wraz z dostawcą integracji (Vonage) wspiera Klienta w całym procesie jej uruchomienia (również w uzyskaniu konta biznesowego WhatsApp).
WhatsApp jako kanał komunikacji charakteryzuje się bardzo wysoką otwieralnością, która może wynieść ponad 95%, co czyni ten kanał niezwykle skutecznym.
Dzięki możliwości wyboru różnych odpowiedzi przez Klienta komunikacja staje się interaktywna i dwukierunkowa. Oznacza to, że możesz „rozmawiać” z odbiorcami, a nie tylko przekazywać jednostronne komunikaty marketingowe.
W iPresso WhatsApp może łączyć się z innymi kanałami komunikacji dostępnymi w systemie (e-mail, SMS, web push, mobile push). Oznacza to, że odbiorca bezpośrednio w konwersacji WhatsApp może kliknąć opcję np. wyślij szczegóły oferty na e-mail. Dzięki temu można dotrzeć do odbiorcy w każdym możliwym kanale.
Oprócz możliwości wyzwolenia wysyłki w innych kanałach komunikacji akcje dodatkowe pozwalają również na m.in.: dodanie kontaktu do scenariusza marketing automation lub wypisania ze zgody np. marketingowej.
Czyli możliwość zmierzenia efektywności kampanii przeprowadzonej w tym kanale. Dzięki raportom można sprawdzić m.in. takie dane jak: liczbę unikalnych kontaktów, do których zostały wysłane wiadomości, liczbę dostarczonych i odczytanych wiadomości, czy też liczbę wiadomości, na które uzyskano odpowiedź.
Dane prezentowane są w formie tabeli i rozbudowanych wykresów.
W managerze kontaktów iPresso można sprawdzić aktywności kontaktów związane z kampaniami wysyłanymi przez WhatsApp. Znajdziesz takie dane jak np.: ID wysłanej kampanii, informacje, czy wiadomość została odczytana, a nawet konkretną odpowiedź kontaktu na wiadomość. Wszystkie informacje możesz następnie wykorzystać np. w segmentacji lub kolejnych kampaniach marketing automation.
WhatsApp w odróżnieniu np. od wiadomości SMS daje o wiele więcej ciekawych możliwości prezentacji treści. Można skorzystać m.in. z grafik, wideo oraz interaktywnych list, co czyni komunikację bardziej angażującą i interesującą dla odbiorcy.
Autorskie rozwiązanie iPresso, w którym krok po kroku utworzysz kampanię WhatsApp. W tym miejscu tworzysz drzewo konwersacji z odbiorcami i wszystkie możliwe odpowiedzi. Tutaj skonfigurujesz ustawienia kampanii, sprawdzisz podgląd wiadomości (dokładnie tak, jak będzie wyglądać w aplikacji) oraz przetestujesz je.
W kampaniach WhatsApp dostępna jest pełna personalizacja wiadomości bazująca na cechach (atrybutach kontaktów). Możesz skorzystać ze standardowych atrybutów takich jak: imię, nazwisko, miasto lub samemu stworzyć nowe atrybuty.
Kampanię WhatsApp możesz wysłać od razu po jej skonfigurowaniu lub zaplanować ją w czasie. Dotyczy to kampanii skierowanych do konkretnych segmentów odbiorców.
Z kampanii WhatsApp jako jednego z kanałów komunikacji można skorzystać w scenariuszach marketing automation oraz porzuconych procesach.
Można wyzwalać komunikaty na WWW w wielu formach (np. top-layer, box, pop-up itp.), wysyłać e-mail, SMS, powiadomienie push do aplikacji mobilnej.
Kompleksowy edytor kreacji pozwalający utworzyć elementy takie jak np. pop-up. Umożliwia edycję kodu HTML, ustawień wyglądu, wielkości, odległości, czasu wyświetlania, testowanie wyświetlania na wskazanych stronach.
Możliwość wstawiania na WWW i zmiany elementów WWW dzięki wykorzystaniu JavaScript.
Definiowanie własnych sekwencji zachowań (np. odsłon poszczególnych podstron), na które podjęta zostanie automatyczna akcja.
Komunikaty na WWW można wyświetlać w oparciu o zachowania anonimowych użytkowników, niezidentyfikowanych w bazie kontaktów.
Wykorzystanie w kryteriach wyświetlania komunikatów atrybutów (np. płeć, kategoria, tagi, miejsce zamieszkania itp.), od których można uzależniać wyzwalany komunikat.
Tworzenie wskaźników KPI w oparciu o dane zbierane z aktywności kontaktów w reakcji na komunikację RTM.
Możesz np. wysłać SMS dla kontaktów, które mieszkają niedaleko Twojego sklepu. Informacja o promocji dotrze natychmiast do osób, które mogą od razu z niej skorzystać.
Stwórz oferty idealnie dopasowane do potrzeb klientów.
Przypisanie kontaktu do określonego punktu sprzedaży sprawia, że komunikacja jest bardziej osobista i skuteczna.
Automatyczne uwzględnianie danych tele-adresowych w wiadomościach. Informacja o najbliższym punkcie sprzedaży, jego godzinach otwarcia czy dostępnych udogodnieniach pojawi się automatycznie, co zwiększa wygodę i zadowolenie klientów.
Zaznacz interesujący Cię obszar na mapie. To dokładnie określi, do kogo trafią Twoje wiadomości. Eliminujesz przypadkowe kontakty i zwiększasz skuteczność kampanii.
Tworzenie własnych feedów bezpośrednio w iPresso, pobieranie danych z plików (CSV, XML) oraz automatyczny import z zasobów, serwerów zewnętrznych itd.
Ustawienia automatycznego odświeżania feedów ze źródeł zewnętrznych.
Możliwość tworzenia wielu różnych data setów na podstawie jednego feeda do różnych zastosowań lub grup odbiorców.
Filtrowanie danych z feeda w zbiorach danych w celu odpowiedniego doboru elementów dla np. rekomendacji produktów.
Użycie w personalizacji treści w e-mailach, SMS-ach, webpushach.
Wybieranie źródeł danych, na podstawie których, system ma reagować. Źródła są dostępne jako gotowe integracje w iPresso oraz istnieje możliwość integracji i dodania własnych parametrów.
Dodawanie parametrów na podstawie obliczeń na danych wewnątrz systemu.
Dostępne, gotowe do użycia źródła danych (np. prognoza pogody).
Automatyczne uruchamianie scenariuszy Marketing Automation na podstawie spełnienia kryteriów: parametrów ze źródeł zewnętrznych oraz wewnętrznych.
Wskazywanie parametrów na podstawie przeliczenia danych zgromadzonych w systemie np. o liczności danego segmentu.
Wyzwalanie akcji i scenariuszy na podstawie dodatkowych kryteriów poza warunkowymi parametrami.
Personalizacja grup docelowych kampanii Google Ads na podstawie danych o aktywności i zachowaniach użytkowników zebranych przez iPresso.
Wysyłka stworzonych na podstawie danych o użytkownikach segmentów z iPresso do panelu Google Ads.
Dotarcie do konkretnych, zdefiniowanych na podstawie zainteresowań użytkowników podnosi skuteczność kampanii reklamowych oraz pozwala uniknąć przepalania budżetów w Google Ads.
Integracja platformy iPresso z panelem Google Ads jest prosta i szybka - wystarczy kilka kliknięć.
Utrzymaj lojalność klientów dostarczając im wartościowych treści i ofert.
Wykorzystaj automatyczne powiadomienia i kampanie do skutecznego zachęcania klientów do powrotu do sklepu.
Dzięki integracji możesz wszystkie dane skupić w jednym miejscu, wykorzystując automatyzację marketingu do spersonalizowanej komunikacji z klientami każdego ze sklepów.
Zdefiniuj własne zasady personalizacji komunikatów do klientów i anonimowych użytkowników, w zależności od wybranych warunków.
W iPresso znajdują się gotowe szablony pop-upów z najpopularniejszymi tematami: zapis na newsletter, zapis na webinar, pobranie e-booka. Każda kreacja ma dużo możliwości personalizacji.
Dzięki danym o użytkownikach zebranym przez iPresso można stworzyć spersonalizowaną komunikację, aby konkretny użytkownik widział na pop-upie treści dostosowane do jego zainteresowań.
Dobrze skonstruowane pop-upy mogą pozyskiwać nowe, wartościowe leady, zwiększać sprzedaż przez procesy cross- i up-sell oraz ratować porzucone koszyki w e-commerce.
Możliwość wyboru miejsca i momentu, w których będzie pokazywać się pop-up (np. po przewinięciu % strony, przy próbie zamknięcia okna przeglądarki) oraz możliwość ustawienia odpowiedniego cappingu, aby pop-up nie pokazywał się klientowi zbyt często.
W iPresso można nadawać scoring kontaktom z bazy na podstawie demograficznej (np. wiek, płeć, miejsce zamieszkania) oraz behawioralnej, nadającej zdefiniowaną ilość punktów za określone zachowania, na przykład zakup produktu lub pobranie PDF ze strony.
W iPresso można wdrażać w życie własne, indywidualnie skonfigurowane plany i reguły scoringowe, na przykład scoring globalny po każdym otwarciu e-maila lub za przejście kolejnego etapu użytkownika w Customer Journey.
Dobrze skonstruowane pop-upy mogą pozyskiwać nowe, wartościowe leady, zwiększać sprzedaż przez procesy cross- i up-sell oraz ratować porzucone koszyki w e-commerce.
Możliwość wyboru miejsca i momentu, w których będzie pokazywać się pop-up (np. po przewinięciu % strony, przy próbie zamknięcia okna przeglądarki) oraz możliwość ustawienia odpowiedniego cappingu, aby pop-up nie pokazywał się klientowi zbyt często.
Samodzielnie konfigurowalne dashboardy z danymi na podstawie cech.
Tworzenie indywidualnych lejków na podstawie segmentów prezentowane w formie graficznej z historią zmian na wykresie.
W iPresso można tworzyć swoje unikalne wskaźniki KPI składające się z danych gromadzonych w iPresso, które mogą być rozliczane w zadanych okresach. iPresso automatycznie generuje raporty z wykorzystaniem elementów graficznych, aby przegląd sytuacji (w oparciu o KPI) był przejrzysty i szybki. Można tworzyć wiele raportów i nadawać dostęp wybranym użytkownikom.
Tworzenie indywidualnych dashboardów managerskich skonfigurowanych dla konkretnej firmy/marki.
Pobieranie danych ze zintegrowanego konta GA do iPresso. Dzięki temu można wykorzystywać dane GA w raportach konfigurowanych w iPresso tworząc własne, unikalne wskaźniki KPI.
Dane z raportów można eksportować w wielu formatach m.in. CSV/excel, PDF, PNG.
Klasyfikacja klientów według kwot wydawanych na zakupy oraz częstotliwości dokonywania zakupów.
Z każdej grupy klientów w raporcie RFM możesz utworzyć segment i wykorzystać go do spersonalizowanej komunikacji, np. z użytkownikami, którzy dawno nic nie kupili.
Dzięki analizie wartości monetarnej możesz skoncentrować się na klientach o najwyższej wartości, a przez to zwiększyć efektywność swoich kampanii i zarabiać więcej.
Możesz skoncentrować się na przyciąganiu nowych klientów, zwłaszcza tych, którzy mają potencjał stać się lojalnymi. Nie musisz rozpraszać się na segmenty o mniejszym potencjale.
Funkcjonalność dostępna dla klientów korzystających z integracji eCommerce. W oparciu o zakupy swoich kontaktów pozwala na codzienne obliczanie oraz przedstawienie zmian w czasie różnych miar związanych z eCommerce.
Wszystkie raportowane miary są przeliczane codziennie, o ile funkcjonalność jest uruchomiona i włączona jest jakakolwiek integracja eCommerce na koncie klienta.
CLV (Customer Lifetime Value) - całkowita wartość klienta (średni kapitał, który przynosi jeden klient).
AOV (Average Order Value) - średnia wartość zamówienia.
RPR (Repeated Purchase Rate) - wskaźnik powtórnych zakupów (procent klientów, którzy dokonali co najmniej dwóch zakupów w okresie jednego roku).
ACL (Average Customer Lifetime) - średnia liczba dni, przez które kontakt pozostaje aktywnym klientem.
Tworzenie formularzy z wykorzystaniem łatwego w użyciu edytora "Drag&Drop".
Rozpoznawanie kontaktów monitorowanych, które już wypełniały formularz.
Ustawianie własnych, dopasowanych co do działań informacji wyświetlanych po wypełnieniu i przeładowaniu formularza.
Wyświetlanie pól, które nie zostały dotąd wypełnione i uzupełniają informacje o kontakcie oraz pominięcie pól, w których kontakt już uzupełniał treść.
Wystarczy wkleić kawałek kodu w miejscu, gdzie ma pokazać się formularz i gotowe. Cała reszta jest już po stronie iPresso.
Wypełnienie stworzonego w iPresso formularza przez użytkownika strony internetowej powoduje automatyczne dodanie nowego kontaktu w bazie lub zaktualizowanie już istniejącego.
Można tworzyć w formularzach pola opisowe, pola wyboru, i inne gotowe do użycia, a także definiowane samodzielnie.
Zdecyduj o ilości, kolejności i treści poszczególnych pól. Możesz modyfikować wygląd formularza tak, aby pasował wizualnie do Twojej strony. Zaprojektujesz też stronę, która pokaże się po wypełnieniu formularza. To rozwiązanie no-code - nie musisz mieć specjalistycznej wiedzy o kodzie HTML.
Oprócz ustawienia pól i kolorów możesz spersonalizować swój formularz jak tylko chcesz: włączyć możliwość dodawania plików i wgrać własne grafiki, wprowadzić customowe walidacje i komunikaty.
Nie musisz już tworzyć osobnych scenariuszy Marketing Automation - teraz w samych ustawieniach formularza możesz zaplanować automatyczną komunikację z wypełniającymi przez SMS i e-mail.
Coraz więcej użytkowników wchodzi na nasze strony internetowe z urządzeń mobilnych - nowe formularze są zawsze responsywne i skutecznie chronią przed spamem dzięki Google reCaptcha.
Do formularzy można dodać swój własny styl odzwierciedlający się w: wyglądzie pól, etykiet, opisów, odległości i cały układ.
Narzędzie, które umożliwia skuteczne organizowanie i planowanie działań marketingowych prowadzonych przez wiele kanałów komunikacji. Kompleksowe zarządzanie kampaniami marketingowymi, zapewniając jednocześnie spójność przekazu i efektywność działań. Wszystkie te kanały można efektywnie koordynować i integrować w ramach jednej platformy, co pozwala na spójne i skuteczne działania marketingowe.
Zaawansowane funkcje personalizacji przekazu, co pozwala na lepsze dopasowanie komunikacji do potrzeb i preferencji różnych segmentów grupy docelowej. Dzięki zbieraniu i analizie danych o klientach, użytkownicy mogą tworzyć bardziej spersonalizowane kampanie, które generują wyższe wskaźniki zaangażowania i konwersji.
Możliwość ciągłego monitorowania i analizowania wyników działań marketingowych. Dzięki wbudowanym narzędziom analitycznym, użytkownicy mogą śledzić skuteczność poszczególnych kampanii, identyfikować trendy oraz szybko reagować na zmiany na rynku. To pozwala na ciągłą optymalizację działań i maksymalizację zwrotu z inwestycji w marketing.
Do wyboru są możliwe następujące zdarzenia: po kliknięciu w wybrany element, na zmianie wartości pola formularza, na zapisie formularza, po określonym czasie od załadowania strony.
Istnieje możliwość pobierania danych wszystkich kontaktów, tylko anonimowych, lub tylko monitorowanych.
Możliwość zbierania danych bez konieczności zaangażowania IT. Wystarczy jedynie kod monitorujący zamieszczony na stronie.
Wybór akcji, jaka ma zostać uruchomiona, np.zapis aktywności, zapis działania, aktualizacja atrybutów, zapis kontaktu, zapis danych do pamięci przeglądarki, zebranie tokenu web push.
Zarządzanie wieloma zgodami dla różnych celów. Obsługa wielu języków.
Procesy zapewniające wdrożenie procedur wymaganych przez regulacje Rozporządzenia Ochrony Danych Osobowych.
Rejestracja oraz przeglądanie statystyk zapisów i wypisań z każdej zgody.
Przeglądanie kto, kiedy i jak zmodyfikował treść zgody (np. treść klauzuli na przetwarzanie danych osobowych przy formularzu kontaktowym).
Tworzenie stron dla użytkowników końcowych z udostępnianiem informacji o zakresie przetwarzania danych oraz możliwościach ich edycji i usuwania.
Tworzenie własnych stron, za pośrednictwem których użytkownicy mogą wycofać zgodę na otrzymywanie wiadomości. Dostępny jest edytor HTML oraz opcje wgrania załączników ze stylami CSS i funkcjami Java Script. Możliwość rozdzielenia procesu wypisania na 2 etapy: weryfikację i potwierdzenie.
Proces wypisywania rejestrowany jest w kontekście każdego pojedynczego kontaktu w bazie z informacją o terminie oznaczenia zgody oraz jej treści.
Umiejscowienie informacji dotyczących zgód na linii czasu kontaktów.
Automatyczne dodawania mechanizmów rejestracji zgód do formularzy przygotowywanych w iPresso.
W iPresso można prowadzić programy lojalnościowe, w ramach których nadawane są punkty.
Tworzenie i prowadzenie wielu programów lojalnościowych jednocześnie.
Nadawanie punktów za dowolnie zdefiniowane aktywności kontaktów, również zintegrowane z innych systemów i aplikacji (np. kasowych).
Kompleksowy moduł kuponingowy do zarządzania programami lojalnościowymi z generowaniem unikalnych kodów, integracją ze sklepami internetowymi, generowaniem wydruków, stroną programu dla końcowych klientów, zarządzaniem szablonami i wieloma innymi funkcjami, wzbogacającymi program lojalnościowy i zwiększającymi jego efektywność.
Edytor wizualny do tworzenia stron.
Możliwość ingerencji w istniejący kod, jak i wklejanie własnego w istniejący projekt LP (landing page) przy pomocy prostego edytora.
Automatyczne dodawanie kodów trackujących i śledzenia linków.
Umieszczanie stron pod własnymi adresami URL.
Dodawanie własnych arkuszy stylów.
Wstawianie przygotowanych w iPresso formularzy.
Intuicyjny kreator ankiet bez konieczności tworzenia kodu.
Możliwość przeprowadzania ankiet bez konieczności rejestracji i identyfikacji.
Raportowanie wyników odpowiedzi na poszczególne pytania. W przypadku ankiet nieanonimowych przeglądanie odpowiedzi poszczególnych respondentów.
Wybór możliwych do zastosowania pól np. jednokrotny wybór, wielokrotny wybór, pytania otwarte.
Można ustawiać własne nagłówki (w tym grafikę) i opisy wprowadzające do ankiet.
Można uruchamiać i prowadzić wiele badań ankietowych w tym samym czasie.
Użytkownicy mają możliwość skorzystania z domyślnej domeny, jak i podpięcia własnej (w zależności od celu) - na której odbiorcy będą widzieli ankietę. Ankiety dotyczące różnych kampanii mogą mieć różne domeny.
Podczas tworzenia ankiet NPS użytkownik może im przypisać konkretne tagi. Mogą one oznaczać produkty, usługi, odnosić się do specyficznych atrybutów wysegmentowanych grup odbiorców lub też opisywać konkretne założenia ankiety.
Gdy ankieta NPS zostanie zakończona, to użyty przy jej tworzeniu klucz API może zostać wykorzystany ponownie.
Do standardowych pytań w ankiecie można dodać dodatkowe pytania opisowe (nie są one konieczne w momencie tworzenia ankiety), które będą się wyświetlać w momencie kliknięcia przez respondenta w konkretną wartość między 0 - 10.
Udzielane odpowiedzi odkładają się w indywidualnych profilach odbiorców w bazie kontaktów. Odpowiedzi o określonej wartości między 0 - 10 mogą służyć jako dodatkowy element podczas tworzenia nowych, dokładniejszych segmentów odbiorców.
Raporty wyświetlane są w formie wygodnych wykresów w panelu użytkownika (według określonych interwałów czasowych), mogą być również wyeksportowane do pliku CSV.
iPresso jest platformą CDP (Customer Data Platform). Gromadzi dane o klientach w formie atrybutów i aktywności. Te informacje można wykorzystać do spersonalizowanej, wielokanałowej oraz zautomatyzowanej komunikacji.
Prosty, intuicyjny kreator ramek rekomendacji pozwala dostosować je pod swoje preferencje, np. w zgodzie z firmowym CI.
Ramki rekomendacji pozwalają jeszcze lepiej wykorzystać potencjał Feed Managera. Zyskuje się szerszy kontekst prezentowanych produktów, dostosowanych do tego, co w danej chwili chce zobaczyć odbiorca.
Zwiększenie konwersji i sprzedaży. Szersze zaprezentowanie oferty np. sklepu internetowego. Reagowanie w czasie rzeczywistym na aktywność klientów. Odzyskiwanie porzuconych koszyków.
Możliwość eksperymentowania z wyglądem kreacji i dopasowanie ich do indywidualnych potrzeb różnych grup odbiorców. Kreator przyspiesza również wysyłkę kampanii.
Kreator motywów pozwala stworzyć unikalne kreacje e-mailowe oraz pop-up, które mają większą szansę na zwrócenie uwagi odbiorców. Kreator jest doskonałym uzupełnieniem innych funkcjonalności iPresso, takich jak automatyczne scenariusze czy rekomendacje za pośrednictwem Feed Managera.
Projektowanie i wywoływanie powiadomień w zależności od zachowania użytkownika. To urozmaicenie i uzupełnienie Customer Journey oraz sposób na skuteczniejszą komunikację.
Wysyłka powiadomień do zdefiniowanej grupy docelowej klientów odwiedzających stronę internetową.
Wysyłka powiadomień do zdefiniowanej grupy docelowej klientów korzystających z aplikacji mobilnej.
Projektowanie treści w formie pop-upów, następnie wyzwalanie ich w czasie rzeczywistym w reakcji na bieżące aktywności klientów. Powiadomienie aktywuje się w odpowiedzi na konkretne zachowanie użytkownika. Za pomocą On-site Push można zachęcić do zapisu na newsletter, przedstawić upsell, przekierować do podobnych treści.
Monitoring Internetu pod zadane frazy kluczowe.
Automatyczne zrzuty z ekranu stron internetowych, na których pojawiła się monitorowana fraza kluczowa.
Automatyczne oznaczenie wydźwięku wypowiedzi (pozytywny, negatywny, neutralny) na podstawie wcześniejszych oznaczeń użytkowników.
Wszystkie połączenia z systemem iPresso są szyfrowane za pomocą protokołu TLS.
Bezpieczna obsługa płatności poprzez operatora Stripe.
Możliwość uruchomienia uwierzytelnienia dodatkowym składnikiem.
Logowanie aktywności użytkowników w panelu oraz API.
Zarządzanie dostępami do systemu z ustawianiem grup dostępu wraz ze szczegółowymi uprawnieniami do poszczególnych funkcjonalności i modułów.
Zezwalanie na dostęp z określonych źródeł, konfigurowalna polityka haseł, tymczasowe dostępy, zaufane urządzenia.
Wdrożone, certyfikowane normy zarządzania jakością oraz bezpieczeństwem informacji 27001:2013 i 9001:2015.
Gwarancja jakości i stabilności świadczonych usług dla iPresso Enterprise.
iPresso działa w dwóch niezależnych geograficznych centrach danych w standardzie Tier-3.
Testy bezpieczeństwa zlecane zewnętrznym podmiotom.
Dedykowane adresy IP dla wysyłek.
Mechanizmy SPF, DKIM, DMARC.
Dokumentacja wraz z przykładami kodu w formie użytecznego manuala na stronie internetowej.
Aplikacje i rozszerzenia iPresso zwiększające możliwości o funkcjonalności dopasowane do wybranych branż lub potrzeb użytkowników.
Tworzenie własnych rozszerzeń do iPresso w oparciu o API.
Indywidualne integracje z innymi systemami i aplikacjami.
Integracje gotowe do użycia z popularnymi systemami i aplikacjami. Wymagają tylko autoryzacji w iPresso.
Wsparcie on-line - email oraz livechat przez naszych konsultantów do dyspozycji. Wspieramy użytkowników w procesie onboardingu w systemie oraz jego podstawowym wykorzystaniu, poruszaniu się w jego modułach.
Help Center zawiera tutoriale video, instrukcje obsługi, najczęściej zadawane pytania, prezentacje.
Instruktażowe filmy video dostępne on-line w Help Center, a także na kanale YouTube. Dla klientów Enterprise w przypadku indywidualnych warunków przygotowujemy konkretne filmy dla konkretnej firmy i jej użytkowników.
Webinary prowadzone cyklicznie oraz indywidualnie dla wybranych klientów na indywidualnych warunkach w ramach iPresso Enterprise.
Wsparcie indywidualne zespołu iPresso (dla klientów wariantu Enterprise), które uzgadniane jest indywidualnie i zawiera wyższe parametry wsparcia takie jak krótsze czasy reakcji, dopasowany zakres wsparcia, dedykowani konsultanci.
Usługi dla klientów iPresso Enterprise związane z przygotowywaniem layoutów stron, indywidualnych szablonów e-mail, integracji, indywidualnych raportów itp.
Wsparcie programistyczne dla klientów iPresso Enterprise w np. indywidualnych zaawansowanych integracjach, dostosowywaniu innych aplikacji do iPresso, tworzenia indywidualnych modułów, add-onów i aplikacji.
Szkolenia i warsztaty on-line iPresso Academy prowadzone indywidualnie dla zamkniętych grup np. dla pracowników konkretnej firmy.
Szkolenia i warsztaty prowadzone w siedzibie Klienta. Zakres warsztatów niejednokrotnie obejmuje analizę konkretnych przypadków biznesowych Klienta.
Badania eyetracking kreacji i szablonów stron WWW, e-maili i innych treści wizualnych, które wykorzystywane są w ramach działań prowadzonych z iPresso. Celem badań jest osiągnięcie maksymalnej skuteczności i komfortu przekazu dla odbiorców.