Razem z klientami pracujemy nad rozwojem ich zespołów pod kątem technologii marketingowych. iPresso to nie tylko platforma Marketing Automation. To też know-how, wieloletnie doświadczenie, szkolenia, integracje i ciągły rozwój dedykowanych komponentów. Nasze zespoły specjalistów: Customer Sucess, Customer Development i Integration każdego dnia dbają o poszerzanie wiedzy klientów.
Integracja systemów
Analiza systemowa
Projektowanie i produkcja indywidualnych rozszerzeń do iPresso
Doradztwo strategiczne w zakresie strategii MA
Analityka i audyt danych
Badania UI z badaniami eyetracking
W ramach usług kreatywnych otrzymujesz:
wysokiej jakości platformę Marketing Automation
możliwość rozwoju umiejętności swoich użytkowników
ekspercką wiedzę dopasowaną do potrzeb Twojej branży
wsparcie specjalistów automatyzacji oraz IT
możliwość integracji systemów i aplikacji
W ramach iPresso Academy otrzymujesz:
Indywidualne szkolenia i warsztaty z zakresu m.in. posługiwania się Marketing Automation, technologii marketingowych, strategii automatyzacji, Customer Journey, tworzenia person, analityki.
Indywidualne programy rozwojowe poprzedzone ewaluacją i zakończone certyfikatem.
Szkolenia prowadzimy w formach zdalnych oraz stacjonarnych w siedzibach klientów.
Każdego klienta iPresso Enterprise otaczamy opieką specjalistów. Udostępniamy dedykowany kanał Service Desk i kontakt do profesjonalistów znających branżę klienta.
Procesy wsparcia budujemy od wielu lat i wciąż je udoskonalamy. Każdy proces jest objęty normą jakości ISO 9001 i procedurami SLA.
Wysoki standard obsługi oczekiwany przez profesjonalistów to prawdziwy Premium Support. Nasze wsparcie zapewniamy klientom na całym świecie.