Poznaj naszą platformę Marketing Automation dla sklepów internetowych.To udoskonalane od ponad 10 lat rozwiązanie, wybierane przez największe firmy z branży.
W iPresso znajdziesz ponad 40 użytecznych narzędzi i 20 integracji, z których zbudujesz unikalne rozwiązania dla Twojej firmy,
Zintegruj iPresso z najpopularniejszymi platformami e-commerce. Możemy też wykonać dla Ciebie indywidualną integrację. Oprócz tego każdy klient iPresso Enterprise ma dedykowane wsparcie eksperta.
Porzucanych jest nawet 60% koszyków. Marketing Automation pomoże odzyskać część z nich. Z iPresso zidentyfikujesz, które procesy są porzucane i automatycznie odpowiesz na nie spersonalizowaną komunikacją zachęcającą do złożenia zamówienia.
iPresso zbiera dane z różnych źródeł. Wykorzystaj je do komunikacji z klientami - czy to w mailach, czy na stronie e-sklepu.
Automatycznie zaciągane dane o produktach pokażą się konkretnym klientom na podstawie ich zainteresowań. Daj im to, czego szukają.
Raporty RFM pomogą Ci zrozumieć i skutecznie zarządzać relacjami z klientami.
W odróżnieniu od innych raportów RFM, w iPresso możesz nie tylko analizować dane, ale od razu segmentować grupy klientów: stwórz dla nich scenariusze komunikacji i docieraj z odpowiednimi, spersonalizowanymi wiadomościami.
Funkcjonalność dostępna dla klientów korzystających z integracji eCommerce. W oparciu o zakupy swoich kontaktów pozwala na codzienne obliczanie oraz przedstawienie zmian w czasie różnych miar związanych z eCommerce.
Nie potrzebujesz działu IT - łatwo przygotujesz informacje sprzedażowe na stronie.
Wybieraj między powiadomieniami push, formularzami, bannerami i zaprojektuj je tak, jak chcesz.
Wykorzystując dane o klientach zebrane przez iPresso, pokażesz im produkty, którymi są zainteresowani.
iPresso daje Ci narzędzia do cross- i up-sell, powtarzalności zakupów oraz edukacji odbiorców.
To sposób na budowanie lojalności klientów i dostarczanie im konwertujących zachęt do ponownego zakupu.
Interfejs wbudowany w platformę pozwoli Ci łatwo tworzyć nowe kampanie i scenariusze komunikacji. Nie musisz mieć specjalistycznej wiedzy technologicznej.
Zwykle komunikujesz się z klientem kanałem, którego używa najczęściej, np. e-mailem. Ale to dopiero połowa sukcesu sprzedażowego. Daj klientowi komunikat, którego potrzebuje tu i teraz. To może być promocja, rabat, coś, co wpisze się w kontekst klienta.
Dowiedz się, jak iPresso może wspierać rozwój Twojej firmy.
Umów się na demo i poznaj pełnię możliwości naszego systemu Marketing Automation.