Integracja z Vertex AI
Rozszerz spektrum produktów, które pokazujesz klientom w feedzie. Odtąd nie będą to produkty pokazywane “na sztywno” według tego co w pliku feeda, ale (po tym, jak Google nauczy się Twoich danych) propozycje odnoszące się do konkretnej aktywności użytkowników strony.
Integrację z Vertex AI szczególnie polecamy w e-commerce, gdzie otwiera możliwości pokazania produktów w kilku modelach rekomendacji:
Others You May Like
Przewiduje następny produkt, którym najprawdopodobniej użytkownik się zainteresuje (lub nawet dokona konwersji). Predykcja na podstawie historii zakupów i przeglądania użytkownika.
Frequently Bought Together
Przewiduje produkty często kupowane razem w jednej sesji zakupowej. Rekomendacja przydatna, gdy klient ma zamiar kupić konkretny produkt, a Ty chcesz polecić mu produkty uzupełniające.
Recommended for You
Przewiduje kolejny produkt, który klient najprawdopodobniej kupi lub chociaż się nim zainteresuje. Ta rekomendacja jest zwykle używana na stronie głównej.
Similar Items
Przewiduje inne produkty z atrybutami podobnymi do rozważanego produktu. Rekomendacja przydaje się na stronach produktowych, szczególnie gdy wybrany przez klienta produkt jest niedostępny.
Buy It Again
Zachęca do ponownych zakupów w oparciu o poprzednie powtarzające się zakupy. Ten spersonalizowany model przewiduje produkty, które zostały kupione co najmniej raz i które są kupowane regularnie.
On-Sale
Spersonalizowany model oparty na promocjach. Może polecać produkty w wyprzedaży.
Recently Viewed
Zawiera identyfikatory produktów, z którymi użytkownik ostatnio wchodził w interakcję.
Page Level Optimization
Rozszerza rekomendacje od optymalizacji dla pojedynczego pakietu rekomendacji na raz do optymalizacji dla całej strony z wieloma panelami, wybieranymi przez model automatycznie.