iPresso w mediach

Efektywny e-mail marketing A.D. 2022

Marketer +
Arrow\

Skuteczny marketing i obsługa klienta w e-commerce A.D. 2022

E-commerce w Praktyce
Arrow\

Promocja motywowana nie tylko większą sprzedażą. Jak z głową prowadzić działania CRM-owe (cause-related marketing), w których wygrywają wszyscy

Marketer +
Arrow\

Nie pozwól, żeby dane nie pracowały – zautomatyzuj ich wykorzystanie

E-commerce w Praktyce
Arrow\

Problem dostępu do danych w obliczu braku 3rd party cookies? Skąd brać informacje dla e-commerce i jak nimi zarządzać?

Dealavo
Arrow\

Nie pozwól, żeby dane nie pracowały – zautomatyzuj ich wykorzystanie

Marketer +
Arrow\

6 wskazówek, jak zwiększyć wydajność i efektywność sprzedaży dzięki automatyzacji marketingu

E-commerce w Praktyce
Arrow\

Pandemia zwielokrotniła znaczenie social mediów w reklamie i sprzedaży. Najbardziej zyskują wideo i podcasty

Newseria
Arrow\

iPresso Satellite: marketing w czasie rzeczywistym

Signs.pl
Arrow\

Nowe technologie zmieniają marketing. Innowacyjne narzędzia pozwalają wykorzystać w czasie rzeczywistym m.in. zmiany pogody czy stan powietrza

Newseria
Arrow\

Trudno pozyskać nowych klientów? Zwiększaj sprzedaż przez proaktywny rozwój tych, których już masz

E-commerce w Praktyce
Arrow\

iPresso – automatyzacja coraz popularniejsza wśród marketerów

Marketer +
Arrow\

Jak automatyzacja wspiera nowoczesny lead nurturing?

Marketer +
Arrow\

Marketing automation best bets: 80% of companies increase leads, 77% increase conversions

VentureBeat
Arrow\

Firma z Katowic iPresso nominowana do prestiżowej nagrody podczas największych światowych targów elektroniki CES

INNPoland
Arrow\

Personalizuj, automatyzuj, lokalizuj… i lepiej odpowiadaj na potrzeby klientów

Marketer +
Arrow\

iPresso pomaga rozwijać multichannel - Beacony i Proximity Marketing w Riccardo

Nowy Marketing
Arrow\