eCouponing to między innymi sposób na budowanie lepszych relacji lojalności z klientami, dynamicznego rozszerzania bazy klientów oraz prowadzenia spersonalizowanych akcji sprzedażowych.
Od prostych mechanizmów z kodami wysyłanymi na e-mail do zaawansowanych programów monetyzacyjnych ze zintegrowanymi liniami produkcyjnymi. iPresso daje olbrzymie możliwości tworzenia programów sprzedażowych i lojalnościowych z wykorzystaniem narzędzi kuponowych zarówno elektronicznych, jak również drukowanych.
Możliwości
- natychmiastowe wdrożenie w kanałach: e-mail, sms, www, mobile
- pełna kontrola nad wykorzystaną ilością
- rozbudowane raporty aktywności kuponowej
- indywidualne komunikaty dopasowane do kanałów dystrybucji kuponów dla poszczególnych grup
- mechanizmy scoringowe
- scoring oraz integracja z programami lojalnościowymi w iPresso
Dodatkowo w wersji Enterprise:
- system generowania unikalnych kodów (alfanumeryczne, QR, paskowe) w bardzo dużych wolumenach (nawet > 500 mln)
- dystrybucja kuponów na nadruki, opakowania, korespondencja seryjna i in.
- kontrola wydawania kuponów/kodów do produkcji i dystrybucji
- analityka kodów (Data Science i modelowanie Machine Learning), dedykowane raportowanie, zarządzanie work-flow generowania i logistyki
Wybrane korzyści
- rozbudowanie bazy kontaktów
- większa aktywność, zaangażowanie i lojalność kontaktów
- jeden zestaw narzędzi do wykorzystania w różnych akcja promocyjnych
- niższe koszty prowadzenia programów lojalnościowych i monetyzacyjnych
- lepsze wyniki w upsell i cross-sell
- dokładniejsze dane o klientach/konsumentach