iPresso CareLine

Zintegrowane rozwiązanie wsparcia i obsługi klientów z automatyzacją i rejestracją Customer Journey.

Co się składa na rozwiązanie iPresso CareLine?

  • iPresso Enterprise - system Marketing Automation w wersji dedykowanej dla branży.
  • iPresso 360 CareLine View - aplikacja przeznaczona dla osób obsługujących klientów, która zapewnia podgląd ich działań w wymiarze 360. W skład aplikacji mogą wchodzić dodatkowe komponenty jak np. rozpoznawanie kontaktu po dzwoniącym numerze telefonu.
  • Narzędzia zintegrowane - Call Centre, CRM, Live Chat. Każde narzędzie można wdrożyć za pośrednictwem API ze wsparciem naszych specjalistów lub pobrać konkretne komponenty gotowe do natychmiastowego działania z udostępnionej listy.

Możliwości

  • Specjalny widok klienta dla konsultantów, którzy go wspierają integracja kanałów e-mail, sms, www, mobile, live chat, messenger, mobile, call centre.
  • Zautomatyzowane scenariusze ze spersonalizowaną komunikacją.
  • Automatyczne działania po określonych zachowaniach klientów.
  • Zautomatyzowana obsługa procesów windykacyjnych i retencyjnych.
  • Analityka zachowań.
  • Zaawansowana segmentacja.
  • Łatwo obsługa dużych baz danych z możliwością integracji z wielu źródeł.
  • Łączenie kontaktów w relacje.
  • Testy schematów komunikacji dla konkretnych grup.

Korzyści

  • Poprawa jakości obsługi klienta.
  • Obniżenie kosztów obsługi i utrzymywania wielu narzędzi i systemów.
  • Zautomatyzowane raportowanie z danych pochodzących z wielu źródeł.
  • Kontrola procesów w czasie rzeczywistym.
  • Przejrzystość tworzenia komunikatów, testowania i funkcjonowania scenariuszy.

Ten temat Cię zainteresował?
Skontaktuj się z nami

Podaj kilka podstawowych informacji. Skontaktujemy się niezwłocznie.

Dziękujemy za wypełnienie formularza.
Wkrótce się z Tobą skontaktujemy!
Coś poszło nie tak.
Spróbuj ponownie wypełnić formularz.