Zintegrowane rozwiązanie wsparcia i obsługi klientów z automatyzacją i rejestracją Customer Journey.
Co się składa na rozwiązanie iPresso CareLine?
- iPresso Enterprise - system Marketing Automation w wersji dedykowanej dla branży.
- iPresso 360 CareLine View - aplikacja przeznaczona dla osób obsługujących klientów, która zapewnia podgląd ich działań w wymiarze 360. W skład aplikacji mogą wchodzić dodatkowe komponenty jak np. rozpoznawanie kontaktu po dzwoniącym numerze telefonu.
- Narzędzia zintegrowane - Call Centre, CRM, Live Chat. Każde narzędzie można wdrożyć za pośrednictwem API ze wsparciem naszych specjalistów lub pobrać konkretne komponenty gotowe do natychmiastowego działania z udostępnionej listy.
Możliwości
- Specjalny widok klienta dla konsultantów, którzy go wspierają integracja kanałów e-mail, sms, www, mobile, live chat, messenger, mobile, call centre.
- Zautomatyzowane scenariusze ze spersonalizowaną komunikacją.
- Automatyczne działania po określonych zachowaniach klientów.
- Zautomatyzowana obsługa procesów windykacyjnych i retencyjnych.
- Analityka zachowań.
- Zaawansowana segmentacja.
- Łatwo obsługa dużych baz danych z możliwością integracji z wielu źródeł.
- Łączenie kontaktów w relacje.
- Testy schematów komunikacji dla konkretnych grup.
Korzyści
- Poprawa jakości obsługi klienta.
- Obniżenie kosztów obsługi i utrzymywania wielu narzędzi i systemów.
- Zautomatyzowane raportowanie z danych pochodzących z wielu źródeł.
- Kontrola procesów w czasie rzeczywistym.
- Przejrzystość tworzenia komunikatów, testowania i funkcjonowania scenariuszy.