iPresso Marketing Automation to nie tylko możliwość gromadzenia danych o klientach i ich zachowaniu, w celu dostarczenia im lepszego doświadczenia na stronach, aplikacjach oraz bardziej dopasowanych ofert. To także możliwość prowadzenia badań opinii wprost. Dzięki wbudowanym narzędziom możliwe jest wprowadzenie kompleksowego systemu badań na różnych punktach styku, w różnej formie: od prostej oceny jakości po pogłębione, indywidualne i anonimowe ankiety.
Dostępne w iPresso narzędzia badań bezpośrednich:
Natychmiastowa ocena przez odbiorców w skali 1-10 swojej gotowości do polecenia produktu, usługi lub konkretnej treści odwiedzanej na stronie. Ankieta NPS może być wyświetlana na www oraz przez e-mail.
Ankiety wysyłane drogą e-mail pozwalają na zbieranie odpowiedzi jeno-, wielokrotnego użytku oraz na pytania otwarte.
iPresso dzięki narzędziom do segmentacji bazy kontaktów umożliwia tworzenia grup do prowadzenia testów i badań. Może odbywać się to na kilka sposobów:
Podaj kilka podstawowych informacji. Skontaktujemy się niezwłocznie.