Targetowanie potencjalnych klientów na podstawie ich zachowań

znajdzie zastosowanie w branżach...
uniwersalne
b2b
consumer goods
e-commerce
usługi finansowe
media
travel
Rozbudowane kryteria segmentacji umożliwiają tworzenie precyzyjnych grup docelowych, opartych na różnorodnych aktywnościach użytkowników. Dzięki temu, możesz dostosować komunikację i oferty do konkretnych zachowań, co znacznie zwiększa skuteczność działań marketingowych. Narzędzia segmentacji pozwalają uwzględniać wiele czynników, takich jak zachowanie na stronie internetowej, klikanie w konkretne linki, reakcje na wiadomości e-mailowe, czy nawet historię zakupów. Możesz definiować złożone reguły, które uwzględniają te kryteria, tworząc tym samym grupy docelowe o różnorodnych cechach i preferencjach.

Ten temat Cię zainteresował?
Skontaktuj się z nami

Podaj kilka podstawowych informacji. Skontaktujemy się niezwłocznie.

Dziękujemy za wypełnienie formularza.
Wkrótce się z Tobą skontaktujemy!
Coś poszło nie tak.
Spróbuj ponownie wypełnić formularz.