Remarketing w Google Ads

znajdzie zastosowanie w branżach...
uniwersalne
b2b
consumer goods
e-commerce
usługi finansowe
media
travel
Działa na zasadzie dostarczania spersonalizowanych reklam użytkownikom, którzy już mieli wcześniejsze interakcje z marką. Wykorzystaj narzędzie do automatyzacji marketingu do stworzenia segmentów na podstawie określonych kryteriów, takich jak aktywność na stronie, historia transakcji czy atrybuty demograficzne. Na platformie reklamowej wykorzystaj dostępne informacje o segmentach do tworzenia spersonalizowanych kampanii. Możesz dostosować treść reklam, oferty do charakterystyki konkretnych segmentów. Przesyłanie kontaktów z segmentów do platform reklamowych pozwala zwiększyć skuteczność kampanii, ponieważ kierujesz reklamy do osób, które już wykazały zainteresowanie marką lub dokonały wcześniejszych interakcji.

Ten temat Cię zainteresował?
Skontaktuj się z nami

Podaj kilka podstawowych informacji. Skontaktujemy się niezwłocznie.

Dziękujemy za wypełnienie formularza.
Wkrótce się z Tobą skontaktujemy!
Coś poszło nie tak.
Spróbuj ponownie wypełnić formularz.