Działa na zasadzie dostarczania spersonalizowanych reklam użytkownikom, którzy już mieli wcześniejsze interakcje z marką. Wykorzystaj narzędzie do automatyzacji marketingu do stworzenia segmentów na podstawie określonych kryteriów, takich jak aktywność na stronie, historia transakcji czy atrybuty demograficzne. Na platformie reklamowej wykorzystaj dostępne informacje o segmentach do tworzenia spersonalizowanych kampanii. Możesz dostosować treść reklam, oferty do charakterystyki konkretnych segmentów. Przesyłanie kontaktów z segmentów do platform reklamowych pozwala zwiększyć skuteczność kampanii, ponieważ kierujesz reklamy do osób, które już wykazały zainteresowanie marką lub dokonały wcześniejszych interakcji.
Ten temat Cię zainteresował? Skontaktuj się z nami
Podaj kilka podstawowych informacji. Skontaktujemy się niezwłocznie.
Dziękujemy za wypełnienie formularza. Wkrótce się z Tobą skontaktujemy!
Coś poszło nie tak. Spróbuj ponownie wypełnić formularz.