Raportowanie konwersji w kamapaniach wielokanałowych
znajdzie zastosowanie w branżach...
uniwersalne
b2b
consumer goods
e-commerce
usługi finansowe
media
travel
Dokładne pomiary konwersji w kampaniach wielokanałowych to kluczowa korzyść dla użytkownika. Sam zdecydujesz, co uznajesz za konwersję - masz elastyczność w określaniu celów i sukcesów kampanii. Lepiej zrozumiesz efektywność kampanii. Indywidualna definicja konwersji określa, jakie działania uznajesz za kluczowe dla sukcesu. Monitorując bezpośrednie i pośrednie konwersje lepiej dostosujesz strategię komunikacji. Wyeliminujesz mniej efektywne kanały i skoncentrujesz się na przynoszących rzeczywiste wyniki. Śledzenie konwersji na wielu platformach (e-mail, www, pop-up itp.) pozwala spersonalizować komunikację. Zareagujesz na zachowania użytkowników, dostarczając im treści, których oczekują.
Ten temat Cię zainteresował? Skontaktuj się z nami
Podaj kilka podstawowych informacji. Skontaktujemy się niezwłocznie.
Dziękujemy za wypełnienie formularza. Wkrótce się z Tobą skontaktujemy!
Coś poszło nie tak. Spróbuj ponownie wypełnić formularz.