Personalizacja oferty w oparciu o historię zakupów
znajdzie zastosowanie w branżach...
uniwersalne
b2b
consumer goods
e-commerce
usługi finansowe
media
travel
Automatyczny dobór elementów wiadomości w oparciu o kryteria aktywności kontaktu to sposób na efektywną strategię personalizacji komunikacji. Możesz dostosować treści do konkretnych zachowań klienta, a to zwiększa prawdopodobieństwo skutecznej komunikacji. Proces bazuje na analizie danych o aktywnościach klienta. Na podstawie zebranych informacji system automatycznie decyduje, które treści będą najbardziej odpowiednie dla danego odbiorcy. Wykorzystaj to narzędzie do rekomendacji produktów, tworzenia indywidualnych ofert, powiadomień o dostępności produktu, specjalnych wiadomości promocyjnych.
Ten temat Cię zainteresował? Skontaktuj się z nami
Podaj kilka podstawowych informacji. Skontaktujemy się niezwłocznie.
Dziękujemy za wypełnienie formularza. Wkrótce się z Tobą skontaktujemy!
Coś poszło nie tak. Spróbuj ponownie wypełnić formularz.