Personalizacja oferty w oparciu o historię zakupów

znajdzie zastosowanie w branżach...
uniwersalne
b2b
consumer goods
e-commerce
usługi finansowe
media
travel
Automatyczny dobór elementów wiadomości w oparciu o kryteria aktywności kontaktu to sposób na efektywną strategię personalizacji komunikacji. Możesz dostosować treści do konkretnych zachowań klienta, a to zwiększa prawdopodobieństwo skutecznej komunikacji. Proces bazuje na analizie danych o aktywnościach klienta. Na podstawie zebranych informacji system automatycznie decyduje, które treści będą najbardziej odpowiednie dla danego odbiorcy. Wykorzystaj to narzędzie do rekomendacji produktów, tworzenia indywidualnych ofert, powiadomień o dostępności produktu, specjalnych wiadomości promocyjnych.

Ten temat Cię zainteresował?
Skontaktuj się z nami

Podaj kilka podstawowych informacji. Skontaktujemy się niezwłocznie.

Dziękujemy za wypełnienie formularza.
Wkrótce się z Tobą skontaktujemy!
Coś poszło nie tak.
Spróbuj ponownie wypełnić formularz.