Optymalizacja procesu konwersji

znajdzie zastosowanie w branżach...
uniwersalne
b2b
consumer goods
e-commerce
usługi finansowe
media
travel
Raportowanie kampanii i analiza wskaźników Open Rate (OR) i Click-Through Rate (CTR) to kluczowe aspekty w monitorowaniu i doskonaleniu działań marketingowych. Te cenne informacje pozwolą Ci lepiej zrozumieć skuteczność strategii komunikacyjnej i zoptymalizować działające scenariusze. Raportowanie kampanii to gromadzenie, analiza i prezentacja danych wyników kampanii marketingowej. Kluczowymi metrykami są: otwarcia i kliknięcia wiadomości, konwersje i wskaźniki odrzuceń. Dzięki temu ocenisz, co przyciąga uwagę odbiorców, a co wymaga poprawy.

Ten temat Cię zainteresował?
Skontaktuj się z nami

Podaj kilka podstawowych informacji. Skontaktujemy się niezwłocznie.

Dziękujemy za wypełnienie formularza.
Wkrótce się z Tobą skontaktujemy!
Coś poszło nie tak.
Spróbuj ponownie wypełnić formularz.