Ocena jakości leadów

znajdzie zastosowanie w branżach...
uniwersalne
b2b
consumer goods
e-commerce
usługi finansowe
media
travel
Nadawanie punktów oraz atrybutów w odpowiedzi na konkretne zachowania kontaktów. Dzięki temu spersonalizujesz interakcję, zbudujesz większe zaangażowanie i dostarczysz treści, które będą dostosowane do inywidualnych preferencji odbiorców. Proces nadawania punktów oznacza przyznawanie konkretnej wartości punktowej za określone aktywności, np. dokonywanie zakupów, udział w ankietach, uczestnictwo w programie lojalnościowym. Atrybuty to dodatkowe informacje przypisywane do kontaktu. Pozwalają lepiej zrozumieć jego preferencje, historię interakcji i cechy demograficzne. Mogą obejmować takie dane jak lokalizacja, preferowane kategorie produktów lub preferowane kanały komunikacji.

Ten temat Cię zainteresował?
Skontaktuj się z nami

Podaj kilka podstawowych informacji. Skontaktujemy się niezwłocznie.

Dziękujemy za wypełnienie formularza.
Wkrótce się z Tobą skontaktujemy!
Coś poszło nie tak.
Spróbuj ponownie wypełnić formularz.