Nadawanie punktów oraz atrybutów w odpowiedzi na konkretne zachowania kontaktów. Dzięki temu spersonalizujesz interakcję, zbudujesz większe zaangażowanie i dostarczysz treści, które będą dostosowane do inywidualnych preferencji odbiorców. Proces nadawania punktów oznacza przyznawanie konkretnej wartości punktowej za określone aktywności, np. dokonywanie zakupów, udział w ankietach, uczestnictwo w programie lojalnościowym. Atrybuty to dodatkowe informacje przypisywane do kontaktu. Pozwalają lepiej zrozumieć jego preferencje, historię interakcji i cechy demograficzne. Mogą obejmować takie dane jak lokalizacja, preferowane kategorie produktów lub preferowane kanały komunikacji.
Ten temat Cię zainteresował? Skontaktuj się z nami
Podaj kilka podstawowych informacji. Skontaktujemy się niezwłocznie.
Dziękujemy za wypełnienie formularza. Wkrótce się z Tobą skontaktujemy!
Coś poszło nie tak. Spróbuj ponownie wypełnić formularz.