Integracja z systemami CRM

znajdzie zastosowanie w branżach...
uniwersalne
b2b
consumer goods
e-commerce
usługi finansowe
media
travel
Dzięki natywnym integracjom z systemami CRM możesz automatycznie przesyłać dane sprzedażowe do zespołu marketingu, co umożliwia bieżącą analizę i optymalizację działań. Zespoły marketingu i sprzedaży mają dostęp do aktualnych informacji, więc łatwiejsze jest podejmowanie szybkich i trafnych decyzji. Integracja Marketing Automation z systemami CRM pozwala zintegrować procesy biznesowe i poprawić współpracę między kluczowymi działami w Twojej firmie.

Ten temat Cię zainteresował?
Skontaktuj się z nami

Podaj kilka podstawowych informacji. Skontaktujemy się niezwłocznie.

Dziękujemy za wypełnienie formularza.
Wkrótce się z Tobą skontaktujemy!
Coś poszło nie tak.
Spróbuj ponownie wypełnić formularz.