Automatyzacja procesu obsługi zgłoszeń i zapytań klientów

znajdzie zastosowanie w branżach...
uniwersalne
b2b
consumer goods
e-commerce
usługi finansowe
media
travel
Umieszczenie formularzy na stronie internetowej umożliwia klientom łatwe przekazywanie informacji. Automatyczne powiadomienia kierowane do odpowiednich osób w firmie zapewniają szybką reakcję na zgłoszenia. Po wypełnieniu formularza, klient otrzymuje automatyczne potwierdzenie, co zwiększa pewność co do poprawnego przekazania informacji. Dodatkowo, automatyzacja procesu pozwala na przesyłanie krótkich ankiet NPS klientom po zakończeniu realizacji, co umożliwia zbieranie cennych opinii na temat obsługi i doświadczeń zakupowych.

Ten temat Cię zainteresował?
Skontaktuj się z nami

Podaj kilka podstawowych informacji. Skontaktujemy się niezwłocznie.

Dziękujemy za wypełnienie formularza.
Wkrótce się z Tobą skontaktujemy!
Coś poszło nie tak.
Spróbuj ponownie wypełnić formularz.