Automatyzacja oceny spotkań z klientem

znajdzie zastosowanie w branżach...
b2b
usługi finansowe
System marketing automation skutecznie zarządza procesem automatycznego wysyłania ankiet oceniających spotkania z przedstawicielami handlowymi. Po zakończeniu spotkania, system automatycznie uruchamia zaplanowany scenariusz, w ramach którego wysyła do klienta wiadomość e-mail z prośbą o udział w krótkiej ankiecie oceniającej. To wszystko odbywa się automatycznie, bez potrzeby ręcznej ingerencji. Dzięki temu procesowi, nasz system jest w stanie regularnie monitorować satysfakcję klientów i dostarczać cennych informacji zwrotnych, które stanowią podstawę do ciągłego doskonalenia działań.

Ten temat Cię zainteresował?
Skontaktuj się z nami

Podaj kilka podstawowych informacji. Skontaktujemy się niezwłocznie.

Dziękujemy za wypełnienie formularza.
Wkrótce się z Tobą skontaktujemy!
Coś poszło nie tak.
Spróbuj ponownie wypełnić formularz.