Automatyczne powiadomienia o nowych ofertach i promocjach
znajdzie zastosowanie w branżach...
uniwersalne
b2b
consumer goods
e-commerce
usługi finansowe
media
travel
Automatyczne wysyłanie powiadomień o nowościach i promocjach poprzez różne kanały komunikacji zapewnia skuteczną informację o atrakcyjnych ofertach dla Twoich klientów. Dzięki temu, możesz dotrzeć do klientów tam, gdzie się najczęściej znajdują, zwiększając szanse na zauważenie i skorzystanie z ofert. Nasze narzędzia umożliwiają wysyłanie powiadomień przez różnorodne kanały, takie jak e-maile, wiadomości tekstowe (SMS), powiadomienia web push czy komunikaty mobilne. Możesz dostosować wybór kanałów do preferencji i zachowań swojej grupy docelowej, co zwiększa efektywność komunikacji.
Ten temat Cię zainteresował? Skontaktuj się z nami
Podaj kilka podstawowych informacji. Skontaktujemy się niezwłocznie.
Dziękujemy za wypełnienie formularza. Wkrótce się z Tobą skontaktujemy!
Coś poszło nie tak. Spróbuj ponownie wypełnić formularz.
Język 1
Język 2
Język 3
Ustawienia prywatności
Nasza strona internetowa chroni Twoją prywatność, przestrzegając unijnego Ogólnego rozporządzenia o ochronie danych (RODO). Nie będziemy wykorzystywać Twoich danych w żadnym celu, na który nie wyrazisz zgody i będziemy przetwarzać Twoje dane tylko w zakresie, w jakim nie przekracza to danych, które są niezbędne do realizacji określonych celów przetwarzania. Możesz wyrazić zgodę(y) na przetwarzanie Twoich danych w określonych celach poniżej lub klikając „Wyrażam zgodę".
Będziemy przechowywać dane o odwiedzających i ich doświadczeniach na naszej stronie internetowej w postaci zagregowanej. Wykorzystujemy te dane, aby naprawić błędy i poprawić doświadczenia wszystkich odwiedzających.
Testy A/B i personalizacja
W Twojej przeglądarce utworzymy plik cookie, aby zapewnić spójność naszych testów A/B. Testy A/B polegają na tym, że różnym grupom odwiedzających wyświetlane są wersje strony z niewielkimi zmianami. Używamy tych danych, aby zapewnić lepsze doświadczenia wszystkim odwiedzającym. Plik cookie będzie wykorzystywany także w celu personalizowania treści.
Remarketing
Będziemy przechowywać dane, aby wyświetlać nasze (tylko nasze) reklamy skierowane do Ciebie na innych stronach internetowych odpowiadających Twoim zainteresowaniom.