Precyzyjna komunikacja do klientów w określonej lokalizacji. Połącz marketing online ze sprzedażą offline.
To baza konkretnych punktów, np. sklepów z adresami albo współrzędnymi geograficznymi.
Do tych punktów możesz przypisać swoich klientów i prowadzić z nimi jeszcze bardziej spersonalizowaną komunikację marketingową.
Możesz np. wysłać SMS dla kontaktów, które mieszkają niedaleko Twojego sklepu. Informacja o promocji dotrze natychmiast do osób, które mogą od razu z niej skorzystać.
Stwórz oferty idealnie dopasowane do potrzeb klientów.
Przypisanie kontaktu do określonego punktu sprzedaży sprawia, że komunikacja jest bardziej osobista i skuteczna.
Zaznacz interesujący Cię obszar na mapie. To dokładnie określi, do kogo trafią Twoje wiadomości. Eliminujesz przypadkowe kontakty i zwiększasz skuteczność kampanii.
Automatyczne uwzględnianie danych tele-adresowych w wiadomościach. Informacja o najbliższym punkcie sprzedaży, jego godzinach otwarcia czy dostępnych udogodnieniach pojawi się automatycznie, co zwiększa wygodę i zadowolenie klientów.
Możesz stworzyć bazę swoich punktów manualnie, importując z pliku lub automatycznie z serwera. Po stworzeniu bazy GeoPunktów możesz dodać ją do wysyłek mailowych, SMS, web i mobile push. Do bazy łatwo przypiszesz kontakty do najbliższego określonego punktu (np. sklepu) - określając maksymalną odległość punktu od adresu kontaktu.
Zbiór może być utworzony na podstawie cech i geolokalizacji. Możesz na mapie zaznaczyć nawet kilka obszarów naraz - oszczędzasz czas, a do każdego z tych rejonów poprowadzisz osobną, lokalną komunikację.
GeoPunkty pozwalają sklepom detalicznym na precyzyjne docieranie do klientów znajdujących się w pobliżu ich lokalizacji. Dzięki temu możliwe jest szybkie i skuteczne informowanie o promocjach, wyprzedażach czy nowych produktach. Klienci, którzy otrzymają informację o atrakcyjnej ofercie będącej "na wyciągnięcie ręki", są bardziej skłonni odwiedzić sklep i dokonać zakupu.
Restauracje, kawiarnie i bary mogą korzystać z GeoPunktów, aby przyciągać klientów znajdujących się w ich okolicy. Informacje o dzisiejszych promocjach, specjalnych menu na lunch czy happy hours mogą być szybko przekazywane do osób przebywających w pobliżu, co zwiększa szanse na spontaniczne wizyty i zamówienia.
Siłownie i centra fitness mogą korzystać z GeoPunktów, aby informować okolicznych mieszkańców o specjalnych ofertach, takich jak darmowe wejścia, promocje na karnety czy nowe zajęcia grupowe. Dzięki temu mogą przyciągać nowych klientów oraz zwiększać zaangażowanie obecnych członków.
Salony fryzjerskie, kosmetyczne oraz placówki medyczne mogą wykorzystać GeoPunkty, aby przypominać klientom o wizytach, informować o dostępnych terminach czy promować nowe usługi i zabiegi. To pozwala na zwiększenie liczby rezerwacji oraz lepsze zarządzanie grafikiem.
Kina, teatry, muzea oraz kluby mogą korzystać z GeoPunktów, aby informować o bieżących wydarzeniach, premierach, wystawach czy koncertach. Dzięki temu osoby znajdujące się w okolicy mogą dowiedzieć się o interesujących wydarzeniach i zdecydować się na spontaniczny udział.