funkcjonalności ipresso

GeoPunkty

Precyzyjna komunikacja do klientów w określonej lokalizacji. Połącz marketing online ze sprzedażą offline.

Umów demoDowiedz się więcej
WIADOMOŚCI
teraz
ORGANIC HARVEST
Kolekcja letnich, orzeźwiających smaków już dostępna w Twoim ulubionym sklepie taniej o 50%! Spróbuj wszystkich i weź udział w loterii
Dowiedz się więcej

Czym są GeoPunkty?

To baza konkretnych punktów, np. sklepów z adresami albo współrzędnymi geograficznymi.
Do tych punktów możesz przypisać swoich klientów i prowadzić z nimi jeszcze bardziej spersonalizowaną komunikację marketingową.

Jak wykorzystać GeoPunkty?

Precyzyjna komunikacja z klientami w Twojej okolicy

Możesz np. wysłać SMS dla kontaktów, które mieszkają niedaleko Twojego sklepu. Informacja o promocji dotrze natychmiast do osób, które mogą od razu z niej skorzystać.

Spersonalizowane kampanie marketingowe

Stwórz oferty idealnie dopasowane do potrzeb klientów.
Przypisanie kontaktu do określonego punktu sprzedaży sprawia, że komunikacja jest bardziej osobista i skuteczna.

Idealna grupa docelowa

Zaznacz interesujący Cię obszar na mapie. To dokładnie określi, do kogo trafią Twoje wiadomości. Eliminujesz przypadkowe kontakty i zwiększasz skuteczność kampanii.

Automatyzacja komunikacji

Automatyczne uwzględnianie danych tele-adresowych w wiadomościach. Informacja o najbliższym punkcie sprzedaży, jego godzinach otwarcia czy dostępnych udogodnieniach pojawi się automatycznie, co zwiększa wygodę i zadowolenie klientów.

Jak działają GeoPunkty w iPresso?

Tworzenie bazy

Możesz stworzyć bazę swoich punktów manualnie, importując z pliku lub automatycznie z serwera. Po stworzeniu bazy GeoPunktów możesz dodać ją do wysyłek mailowych, SMS, web i mobile push. Do bazy łatwo przypiszesz kontakty do najbliższego określonego punktu (np. sklepu) - określając maksymalną odległość punktu od adresu kontaktu.

Tworzenie zbioru GeoPunktów

Zbiór może być utworzony na podstawie cech i geolokalizacji. Możesz na mapie zaznaczyć nawet kilka obszarów naraz - oszczędzasz czas, a do każdego z tych rejonów poprowadzisz osobną, lokalną komunikację.

W jakich branżach sprawdzą się GeoPunkty?

Retail

GeoPunkty pozwalają sklepom detalicznym na precyzyjne docieranie do klientów znajdujących się w pobliżu ich lokalizacji. Dzięki temu możliwe jest szybkie i skuteczne informowanie o promocjach, wyprzedażach czy nowych produktach. Klienci, którzy otrzymają informację o atrakcyjnej ofercie będącej "na wyciągnięcie ręki", są bardziej skłonni odwiedzić sklep i dokonać zakupu.

Gastronomia

Restauracje, kawiarnie i bary mogą korzystać z GeoPunktów, aby przyciągać klientów znajdujących się w ich okolicy. Informacje o dzisiejszych promocjach, specjalnych menu na lunch czy happy hours mogą być szybko przekazywane do osób przebywających w pobliżu, co zwiększa szanse na spontaniczne wizyty i zamówienia.

Fitness

Siłownie i centra fitness mogą korzystać z GeoPunktów, aby informować okolicznych mieszkańców o specjalnych ofertach, takich jak darmowe wejścia, promocje na karnety czy nowe zajęcia grupowe. Dzięki temu mogą przyciągać nowych klientów oraz zwiększać zaangażowanie obecnych członków.

Zdrowie i kosmetyka

Salony fryzjerskie, kosmetyczne oraz placówki medyczne mogą wykorzystać GeoPunkty, aby przypominać klientom o wizytach, informować o dostępnych terminach czy promować nowe usługi i zabiegi. To pozwala na zwiększenie liczby rezerwacji oraz lepsze zarządzanie grafikiem.

Rozrywka i kultura

Kina, teatry, muzea oraz kluby mogą korzystać z GeoPunktów, aby informować o bieżących wydarzeniach, premierach, wystawach czy koncertach. Dzięki temu osoby znajdujące się w okolicy mogą dowiedzieć się o interesujących wydarzeniach i zdecydować się na spontaniczny udział.

Wypróbuj iPresso już teraz!

30-dniowy trial za 0 zł
Bez
zobowiązań
Działasz,
jak chcesz
Rozpocznij trialDowiedz się więcej o iPresso BASIC
Rozwiązania dopasowane do branży. Zbuduj unikalną przewagę z technologią i wsparciem rozumiejącym specyfikę Twojej firmy.
Umów demoDowiedz się więcej o iPresso Enterprise