iPresso wykorzystuje AI, modele Machine Learning w celu wykrywania zjawisk, przygotowywania rekomendacji, badania stopnia zaangażowania klientów, a nawet monitoringu treści w internecie.
Wykrywanie klientów o wysokim prawdopodobieństwie rezygnacji z usługi lub kolejnego zakupu. Zaawansowany model, trenowany indywidualnie, który w rezultacie podaje bardzo prostą w użyciu metrykę w postaci jednego czytelnego wskaźnika. Dzięki temu można przeciwdziałać porzuceniom jeszcze skuteczniej, zapobiegać odejściom klientów i bronić sprzedaży.
iPresso bada poziom zaangażowania klientów lub użytkowników usług, dzięki mechanizmowi dostosowanemu dla konkretnego biznesu, dzięki temu potrafi być bardzo skuteczny.
Modele rekomendacji w oparciu o najskuteczniejsze strategie z wykorzystaniem możliwości iPresso w postaci ramek rekomendacji, personalizacji e-mail, push, sms, on-site.
Przygotowujemy modele ML dopasowane do przypadków biznesowych, aby zapewnić najwyższą skuteczność.