Stworzenie newslettera z treściami edukacyjnymi

region
Europa
branża
Education
17%
Poprawa wyników studentów w testach
28%
Wzrost wskaźnika otwarć maili
14%
Wzrost retencji

Wyzwanie

Szkoła językowa chciała zachęcić studentów do kontynuacji kursów i zapisów na bardziej zaawansowane zajęcia. Postanowiła stworzyć kilka rodzajów newslettera, gdzie znalazłyby się linki do artykułów i mini gier językowych dla zainteresowanych osób. Niestety, z uwagi na zróżnicowaną ofertę, takie działania nie były możliwe, ponieważ odbiorcy wybierali różne języki.

Niezbędnym krokiem było wprowadzenie narzędzi, które pozwolą na podział studentów na grupy i wysyłkę wiadomości wyłącznie w wybranym języku do każdej z nich.

Działanie

  1. Zbieranie danych
    Szkoła językowa zebrała i uporządkowała informacje o zainteresowaniach studentów.
  1. Zapis na newsletter
    Po wejściu na stronę internetową szkoły językowej, studentom wyświetlał się pop-up z informacją o zapisie na newsletter.
  1. Segmentacja
    Użytkownicy zostali podzieleni na grupy pod względem języka, którego się uczą oraz zgody na wysyłkę newslettera.
  1. Przygotowanie spersonalizowanych newsletterów w różnych językach
    Stworzono newslettery ze spersonalizowaną treścią oraz językiem dobranym do studenta.
  1. Automatyczna wysyłka
    Newslettery zostały wysłane do osób, które chciały otrzymywać dodatkowe treści edukacyjne. Ze względu na spersonalizowane wiadomości połączone z segmentami odbiorców, szkoła językowa nie musiała się obawiać, że na przykład studenci, którzy uczą się języka niemieckiego dostaną newsletter z pomocami językowymi po włosku. 

Efekty

  • Dodatkowe pomoce naukowe zwiększyły zaangażowanie odbiorców i zachęciły ich do zapisu na kolejne kursy i zajęcia, więc o 14% wzrosła retencja.
  • Dzięki cyklicznym wysyłaniu newslettera, użytkownicy zaczęli na bieżąco uczyć się sformułowań, które sprawiały im trudność. Szkoła językowa zauważyła 17% poprawę wyników studentów w testach.
  • Wielu odbiorców odczytywało maile z newsletterami, dlatego wskaźnik otwarć maili wzrósł o 28%.
  • Dzięki wysyłce materiałów pomocnych zarówno dla początkujących, jak i też dla zaawansowanych, o 15% wzrosło zadowolenie studentów, korzystających z oferty.
Sprawdź iPresso Education

Masz podobny przypadek?

Razem stworzymy rozwiązanie dopasowane do Twojej firmy
Skontaktuj się z nami