Spersonalizowany retargeting

region
Europa
branża
Media and Entertainment
26%
Wzrost liczby klientów z wykupionymi kilkoma pakietami
35%
Spadek wskaźnika porzuconych formularzy
19%
Wzrost zadowolenia klientów

Wyzwanie

Firma zajmująca się dystrybucją treści multimedialnych (filmy, seriale, programy telewizyjne) na platformie streamingowej zauważyła, że w ciągu ostatnich kilku miesięcy niewielu klientów kupiło subskrypcję. Niektórzy użytkownicy wypełniali formularze rejestracyjne, ale nie dokończyli ich. Firma zaczęła szukać narzędzi, dzięki którym będzie mogła odzyskiwać porzucone procesy rejestracji.

Działanie

  1. Zbieranie danych
    Firma uporządkowała informacje o swoich kontaktach, co pozwoliło na ich segmentację.
  1. Segmentacja kontaktów
    Użytkownicy zostali podzieleni na grupy. W ten sposób firma mogła skontaktować się wyłącznie z tymi osobami, które przerwały proces rejestracyjny.
  1. Personalizacja wiadomości
    Do osób z porzuconymi formularzami wysłano spersonalizowane maile z propozycjami filmów i seriali, które są dostępne wyłącznie dla subskrybentów.
  1. Przeprowadzenie ankiet NPS
    Firma wysłała do wszystkich użytkowników z przerwanymi procesami ankiety NPS, dzięki którym dowiedziała się, że na niektórych urządzeniach mobilnych występował problem i część formularza nie wczytywała się prawidłowo.
  1. Stworzenie formularzy dobrej jakości
    Z iPresso dystrybutor treści multimedialnych stworzył responsywne formularze, więc miał pewność, że niezależnie od wybranego urządzenia formularz wczyta się prawidłowo.

Efekty

  • Nowe formularze z łatwością wypełniali zarówno użytkownicy laptopów, jak i smartfonów czy tabletów. Wskaźnik porzuconych formularzy spadł o 35%.
  • Firma zyskała wielu nowych subskrybentów.
  • Z uwagi na spersonalizowane wiadomości z treścią dopasowaną do odbiorcy, o 26% wzrosła liczba klientów z wykupionymi kilkoma pakietami. 
  • Dzięki przeprowadzonym ankietom NPS firma wiedziała, co należy poprawić w formularzach. Po wprowadzeniu nowych formularzy, nastąpił wzrost zadowolenia klientów o 19%.
Sprawdź iPresso Media and Entertainment

Masz podobny przypadek?

Razem stworzymy rozwiązanie dopasowane do Twojej firmy
Skontaktuj się z nami