Wyzwanie
Dostawca usług ubezpieczeniowych borykał się z niewielką ilością wykupionych ubezpieczeń na życie. Chciał wypromować swoją ofertę i zachęcić klientów do wybrania odpowiedniego dla nich pakietu. Szeroki wybór utrudniał stworzenie kampanii dopasowanej dla każdego, dlatego firma wybrała iPresso i narzędzia do personalizacji oraz dynamicznej zmiany treści.
Działanie
- Zbieranie danych
Każde działanie kontaktu na stronie internetowej zostało zarejestrowane w iPresso, co ułatwiło segmentację i dopasowanie rekomendacji do konkretnej osoby.
- Wykorzystanie Feed Managera
Firma dodała ofertę ubezpieczeń do Feed Managera, dzięki czemu w prosty sposób mogła tworzyć kampanie, które będą na bieżąco pobierać zaktualizowane dane ofertowe.
- Stworzenie ramek rekomendacji
Dzięki iPresso dostawca usług ubezpieczeniowych przygotował ramki rekomendacji z ubezpieczeniami na życie oraz pakietami dodatkowymi.
- Wysyłka wiadomości z rekomendacjami dopasowanymi do klienta
Klienci otrzymali spersonalizowane maile z treścią, która automatycznie zmieniała się w zależności od zainteresowań oraz danych odbiorcy.
Efekty
- Firma otrzymała o 17% więcej zapytań ofertowych. Personalizowane rekomendacje zaciekawiły klientów i skłoniły do wykupienia ubezpieczenia na życie.
- Zadowolenie klientów wzrosło o 15%, a firma wykorzystała narzędzia iPresso również do następnych kampanii marketingowych..
- Klienci wykupywali rekomendowane ubezpieczenia na życie, więc nastąpił wzrost ich sprzedaży o 23%.
- Firma zwiększyła lojalność klientów oraz przekonała ich do wyboru dodatkowych ubezpieczeń. 25% użytkowników posiadało ubezpieczenie na życie wraz z innym produktem z oferty.