Spersonalizowane rekomendacje ubezpieczeń na życie

region
Europa
branża
Finance
17%
Wzrost zapytań ofertowych
23%
Wzrost liczby wykupionych ubezpieczeń na życie
15%
Wzrost zadowolenia klientów

Wyzwanie

Dostawca usług ubezpieczeniowych borykał się z niewielką ilością wykupionych ubezpieczeń na życie. Chciał wypromować swoją ofertę i zachęcić klientów do wybrania odpowiedniego dla nich pakietu. Szeroki wybór utrudniał stworzenie kampanii dopasowanej dla każdego, dlatego firma wybrała iPresso i narzędzia do personalizacji oraz dynamicznej zmiany treści.

Działanie

  1. Zbieranie danych
    Każde działanie kontaktu na stronie internetowej zostało zarejestrowane w iPresso, co ułatwiło segmentację i dopasowanie rekomendacji do konkretnej osoby.
  2. Wykorzystanie Feed Managera
    Firma dodała ofertę ubezpieczeń do Feed Managera, dzięki czemu w prosty sposób mogła tworzyć kampanie, które będą na bieżąco pobierać zaktualizowane dane ofertowe.
  3. Stworzenie ramek rekomendacji
    Dzięki iPresso dostawca usług ubezpieczeniowych przygotował ramki rekomendacji z ubezpieczeniami na życie oraz pakietami dodatkowymi. 
  4. Wysyłka wiadomości z rekomendacjami dopasowanymi do klienta
    Klienci otrzymali spersonalizowane maile z treścią, która automatycznie zmieniała się w zależności od zainteresowań oraz danych odbiorcy.

Efekty

  • Firma otrzymała o 17% więcej zapytań ofertowych. Personalizowane rekomendacje zaciekawiły klientów i skłoniły do wykupienia ubezpieczenia na życie.
  • Zadowolenie klientów wzrosło o 15%, a firma wykorzystała narzędzia iPresso również do następnych kampanii marketingowych..
  • Klienci wykupywali rekomendowane ubezpieczenia na życie, więc nastąpił wzrost ich sprzedaży o 23%.
  • Firma zwiększyła lojalność klientów oraz przekonała ich do wyboru dodatkowych ubezpieczeń. 25% użytkowników posiadało ubezpieczenie na życie wraz z innym produktem z oferty.
Sprawdź iPresso Finance

Masz podobny przypadek?

Razem stworzymy rozwiązanie dopasowane do Twojej firmy
Skontaktuj się z nami