Firma działająca w branży FMCG chciała szybko zbudować własną bazę konsumentów, aby móc prowadzić bardziej skuteczne i spersonalizowane kampanie marketingowe. Przed wdrożeniem automatyzacji marketingu firma miała trudności z efektywnym gromadzeniem i zarządzaniem danymi klientów, co uniemożliwiało precyzyjne targetowanie i personalizację komunikacji.
iPresso ma specjalną wersję branżową - FMCG Suite, która jest przystosowana do potrzeb tego specyficznego rynku i pozwala na szybkie zautomatyzowanie marketingu.
Dzięki skutecznym kampaniom lead generation i automatyzacji procesów marketingowych, liczba zarejestrowanych użytkowników wzrosła o 40% w ciągu pierwszych trzech miesięcy.
Powitalne kampanie e-mailowe oraz spersonalizowane wiadomości przyczyniły się do wzrostu wskaźników otwarć emaili o 15% i wskaźników kliknięć o 8%.
Skuteczna segmentacja klientów i dostosowanie komunikacji do ich potrzeb spowodowały wzrost współczynnika konwersji o 18%.
Personalizowane rekomendacje produktowe i oferty pakietowe przyczyniły się do wzrostu średniej wartości zamówienia o 15%.