Wyzwanie
Prywatna szkoła wyższa organizowała cykl webinarów dla chętnych studentów. Z uwagi na konkretną tematykę, chciała wysłać wiadomość z linkiem do formularza rejestracyjnego tylko do studentów niektórych kierunków, którzy mogliby być najbardziej zaciekawieni omawianymi zagadnieniami. Formularz zapisujący na webinar miał być dostępny również na stronie internetowej uczelni.
Działanie
- Segmentacja studentów
Studenci zostali podzieleni na grupy m.in. pod względem wybranego kierunku oraz zainteresowań.
- Wykorzystanie formularzy iPresso
Wyższa szkoła przygotowała odpowiednie formularze, które zapisywały studenta na konkretny webinar.
- Stworzenie spersonalizowanych wiadomości
Dzięki iPresso, wyższa szkoła spersonalizowała treści maili, przez co większa ilość studentów otwarła wiadomość.
- Zautomatyzowana wysyłka
Do studentów, którzy studiowali wybrane kierunki, zostały automatycznie wysłane wiadomości o nadchodzącym webinarze. Ci sami odbiorcy otrzymywali potem również powiadomienia o kolejnych webinarach z tego cyklu.
Efekty
- Prywatna wyższa szkoła zaciekawiła studentów spersonalizowanymi powiadomieniami o nadchodzącym webinarze z linkiem do formularza rejestracyjnego. Zaangażowanie studentów wzrosło o 23%.
- Automatyczne wysyłki wiadomości dotyczących webinarów pozwoliły zaoszczędzić wiele godzin, więc wyższa szkoła zaczęła wykorzystywać narzędzia iPresso w innych swoich działaniach.
- Odbiorcy z zaciekawieniem czytali wiadomość i wielu z nich kliknęło w link do formularza. O 21% więcej studentów zarejestrowało się na webinar.
- Dzięki poprawie komunikacji ze studentami, wzrosło ich zadowolenie.