Automatyzacja rejestracji na webinar

region
Europa
branża
Education
23%
Wzrost zaangażowania studentów
21%
Wzrost liczby rejestracji na webinar
+1000
Zaoszczędzonych godzin

Wyzwanie

Prywatna szkoła wyższa organizowała cykl webinarów dla chętnych studentów. Z uwagi na konkretną tematykę, chciała wysłać wiadomość z linkiem do formularza rejestracyjnego tylko do studentów niektórych kierunków, którzy mogliby być najbardziej zaciekawieni omawianymi zagadnieniami. Formularz zapisujący na webinar miał być dostępny również na stronie internetowej uczelni.

Działanie

  1. Segmentacja studentów
    Studenci zostali podzieleni na grupy m.in. pod względem wybranego kierunku oraz zainteresowań.
  1. Wykorzystanie formularzy iPresso
    Wyższa szkoła przygotowała odpowiednie formularze, które zapisywały studenta na konkretny webinar.
  1. Stworzenie spersonalizowanych wiadomości
    Dzięki iPresso, wyższa szkoła spersonalizowała treści maili, przez co większa ilość studentów otwarła wiadomość.
  1. Zautomatyzowana wysyłka
    Do studentów, którzy studiowali wybrane kierunki, zostały automatycznie wysłane wiadomości o nadchodzącym webinarze. Ci sami odbiorcy otrzymywali potem również powiadomienia o kolejnych webinarach z tego cyklu.

Efekty

  • Prywatna wyższa szkoła zaciekawiła studentów spersonalizowanymi powiadomieniami o nadchodzącym webinarze z linkiem do formularza rejestracyjnego. Zaangażowanie studentów wzrosło o 23%.
  • Automatyczne wysyłki wiadomości dotyczących webinarów pozwoliły zaoszczędzić wiele godzin, więc wyższa szkoła zaczęła wykorzystywać narzędzia iPresso w innych swoich działaniach.
  • Odbiorcy z zaciekawieniem czytali wiadomość i wielu z nich kliknęło w link do formularza. O 21% więcej studentów zarejestrowało się na webinar.
  • Dzięki poprawie komunikacji ze studentami, wzrosło ich zadowolenie.
Sprawdź iPresso Education

Masz podobny przypadek?

Razem stworzymy rozwiązanie dopasowane do Twojej firmy
Skontaktuj się z nami