Firma z branży FMCG chciała zwiększyć skuteczność swoich promocji konsumenckich, jednak napotykała trudności związane z ręcznym zarządzaniem kampaniami promocyjnymi - było to czasochłonne i mało efektywne.
Firma potrzebowała rozwiązania, które umożliwiłoby automatyzację procesów promocyjnych, a także spersonalizowane podejście do klientów.
Dzięki automatyzacji procesów, firma mogła szybciej tworzyć i wdrażać kampanie promocyjne, co pozwoliło na bieżące reagowanie na potrzeby rynku i klientów.
Personalizowane oferty promocyjne przyczyniły się do wzrostu wskaźników otwarć e-maili o 20% i kliknięć o 5%. Klienci byli bardziej skłonni do skorzystania z ofert dostosowanych do ich preferencji.
Automatyzacja i personalizacja kampanii promocyjnych spowodowały wzrost współczynnika konwersji o 25%. Klienci częściej dokonywali zakupów, gdy otrzymywali atrakcyjne oferty promocyjne.
Kampanie lojalnościowe i promocyjne zwiększyły retencję klientów o 18%. Klienci byli bardziej skłonni do powrotu i dokonywania kolejnych zakupów dzięki atrakcyjnym promocjom.