Automatyczne powiadomienia o aktualizacjach

region
Europa
branża
Finance
21%
Wzrost zadowolenia klientów
14%
Redukcja czasu pracy obsługi klienta
19%
Wzrost zaangażowania

Wyzwanie

Bank chciał przeprowadzić znaczącą aktualizację strony internetowej oraz aplikacji. Z uwagi na dużą modyfikację wyglądu oraz poprawę niektórych funkcji, aktualizacja została podzielona na klika etapów. Z tego powodu bank chciał na bieżąco informować klientów o nadchodzących zmianach. Szukał narzędzi, które automatycznie wyślą powiadomienia o aktualizacjach. Dodatkowo chciał zdobyć opinie użytkowników na temat przeprowadzonych zmian.

Działanie

  1. Przygotowanie wiadomości o aktualizacjach
    Do klientów wysłano maile i SMS-y z informacją o nadchodzących aktualizacjach. Wiadomości miały linki do artykułu na stronie z listą zmian oraz datą wprowadzenia.
  2. Stworzenie pop-upów z informacją o nowym wyglądzie
    Bank przygotował pop-upy o aktualizacjach, które pojawiały się po wejściu na stronę.
  3. Przeprowadzenie badań i wysyłka ankiet NPS
    Po zakończeniu aktualizacji klienci otrzymali ankiety, w których mogli wyrazić odczucia związane z nowym wyglądem oraz poprawionymi funkcjami.

Efekty

  • Zadowolenie klientów wzrosło o 21%. Dzięki stopniowym zmianom i dokładnym informacjom, użytkownicy mieli większe zaufanie do firmy.
  • Zaangażowanie klientów wzrosło o 19%. Odbiorcy z zaciekawieniem klikali w linki podane w wiadomościach i przeglądali listę zmian.
  • Biuro obsługi klienta nie otrzymywało wielu pytań dotyczących aktualizacji. Dzięki automatycznym powiadomieniom zredukowano czas pracy obsługi klienta o 14%.
  • Klienci chętnie dzielili się przemyśleniami na temat aktualizacji. Ponad 90% klientów pozytywnie wyrażało się o nowym wyglądzie. Bank dowiedział się, że na urządzeniach mobilnych jedna kategoria usług nie zawsze wyświetla się poprawnie, więc usunął tę drobną usterkę.
Sprawdź iPresso Finance

Masz podobny przypadek?

Razem stworzymy rozwiązanie dopasowane do Twojej firmy
Skontaktuj się z nami