Automatyczne powiadomienia o akcjach specjalnych

region
Europa
branża
Media and Entertainment
23%
Wzrost zaangażowania klientów
17%
Wzrost retencji subskrybentów
25%
Wzrost zadowolenia klientów

Wyzwanie

Firma zajmująca się dystrybucją treści wideo, posiadająca własną platformę streamingową, organizowała konkurs, gdzie do wygrania były gadżety filmowe z okazji premiery nowego filmu przygodowego. Z uwagi na dużą bazę odbiorców, chciała rozesłać wiadomości z informacją o ograniczonej w czasie akcji wyłącznie do tych, którzy posiadają aktywną subskrypcję oraz oglądają filmy przygodowe.

Działanie

  1. Segmentacja kontaktów
    Klienci zostali podzieleni na segmenty. Jeden z segmentów utworzyli tylko odbiorcy z aktywną subskrypcją, którzy choć raz obejrzeli film z kategorii “przygodowe”.
  1. Przygotowanie spersonalizowanych wiadomości
    Firma wysłała informacje o rozpoczynającym się za kilka dni konkursie. Dzięki iPresso nie musiała ręcznie szukać osób, do którym ma trafić wiadomość, a dzięki personalizacji odbiorca został dodatkowo zachęcony do wzięcia udziału w akcji.
  1. Powiadomienie uczestników o wynikach
    Dystrybutor treści wideo stworzył kolejne segmenty i do zwycięzców wysłał wiadomości z gratulacjami, natomiast do pozostałych uczestników informacje o zakończeniu konkursu.

Efekty

  • Z uwagi na dużą ilość nagród i skuteczne powiadomienia o akcji, w konkursie wzięło udział wielu klientów. Zadowolenie wzrosło o 25%.
  • Zwycięzcy konkursu polecali firmę rodzinie i znajomym, więc sprzedaż subskrypcji wzrosła o 14%.
  • Klienci zaczęli coraz bardziej angażować się w działania firmy. Nastąpił wzrost zaangażowania o 23%.
  • Subskrybenci z chęcią chcieli brać udział w kolejnych akcjach specjalnych, które były tylko dla osób z aktywną subskrypcją, dlatego opłacali wykupione pakiety na kolejne miesiące. Retencja wzrosła o 17%.
Sprawdź iPresso Media and Entertainment

Masz podobny przypadek?

Razem stworzymy rozwiązanie dopasowane do Twojej firmy
Skontaktuj się z nami