Marketing Automation musi odpowiadać natychmiast na reakcje użytkowników, zmieniające się potrzeby klientów, identyfikowane preferencje oraz wiele innych czynników wpływających na komunikację. Technologia iPresso daje takie możliwości - dostarcza konkretne narzędzia oraz metody przetwarzania danych do prowadzenia działań w czasie rzeczywistym.
Możliwości
- Błyskawiczna analiza atrybutów i zachowań użytkowników stron i aplikacji mobilnych - przetwarzanie każdego pojedynczego kontaktu.
- Kwalifikacja do segmentów większej grupy kontaktów na bieżąco (bez oczekiwania na cykliczne przetwarzanie znane m.in. z klasycznych systemów CRM).
- Wywoływanie działań (w tym w systemach zewnętrznych jak np. call centre) według ustalonych aktywności kontaktów.
- Pobieranie danych do przygotowania treści “w locie”, obróbka i wyświetlenie wskazanemu użytkownikowi.
Wybrane korzyści
- Wzrost konwersji z komunikacji na www i mobile.
- Realizacja strategii marka i firma zawsze dostępne i reagujące 24/7.
- Zwiększony cross-sell w oparciu o szybką analizę zachowań odbiorców.
- Wykrywanie sekwencji zachowań i natychmiastowa reakcja.
- Wyświetlanie treści w oparciu o charakterystyczne zachowania jednostki.
- Zwiększenie poziomu zaangażowania użytkowników.