Zintegruj automatyzację marketingu z jedną z największych platform e-commerce. Wykorzystuj informacje o klientach do wielokanałowej, automatycznej komunikacji.
Magento to platforma e-commerce, służąca do budowy i zarządzania sklepami internetowymi. Oprogramowanie to jest otwarte, co oznacza, że jego kod jest dostępny publicznie i może być modyfikowany przez społeczność programistyczną.
Magento oferuje bogate funkcje, umożliwiające skomplikowane konfiguracje produktów, elastyczne opcje płatności, zarządzanie zamówieniami, analizę danych oraz personalizację witryny. Dzięki swojej elastyczności i skalowalności, Magento jest często wybierane przez średnie i duże przedsiębiorstwa, które potrzebują zaawansowanych rozwiązań e-commerce.
Integracja iPresso z Magento pozwala w pełni wykorzystać potencjał Marketing Automation do zarządzania sklepem internetowym.
Dzięki integracji Marketing Automation, możesz personalizować komunikację z klientami na podstawie ich zachowań w sklepie, historii zakupów i preferencji. To pozwala na dostarczanie bardziej ukierunkowanych i skutecznych komunikatów marketingowych oraz ofert produktowych.
Marketing Automation umożliwia automatyzację kampanii marketingowych, takich jak wysyłanie e-maili, powiadomień o porzuconych koszykach czy ofert promocyjnych. To zwiększa efektywność działań marketingowych i oszczędza czas.
Integracja pozwala na segmentację klientów na podstawie różnych kryteriów, co umożliwia dostarczanie spersonalizowanych treści do konkretnych grup odbiorców.
iPresso pozwala na zbieranie i analizę danych dotyczących zachowań klientów. To z kolei umożliwia lepsze zrozumienie ich potrzeb, co może prowadzić do bardziej efektywnej strategii marketingowej.
Dzięki automatycznym powiadomieniom i kampaniom, można skutecznie zachęcać klientów do powrotu do sklepu, np. poprzez oferowanie spersonalizowanych rabatów lub promocji.
Marketing Automation może pomóc w identyfikowaniu etapów lejka zakupowego, co umożliwia dostosowanie działań marketingowych w celu optymalizacji konwersji.
Dzięki odpowiednim narzędziom Marketing Automation możesz skoncentrować się na utrzymaniu lojalności klientów poprzez dostarczanie wartościowych treści i ofert.
iPresso posiada narzędzia marketingowe służące do uruchomienia mechanizmu ratowania “porzuconych koszyków” poprzez dostarczenie spersonalizowanej wiadomości każdemu użytkownikowi, który nie zrealizował płatności za wybrane produkty, wraz z możliwością podniesienia początkowej wartości przez up-sell.
Użytkownik zaczął wypełniać formularz, ale porzucił go w połowie? Na ten i wiele innych procesów iPresso ma przygotowane rozwiązania.
System do Marketing Automation iPresso pozwala na zdefiniowanie własnych zasad umożliwiających personalizację komunikatów do kontaktów w bazie oraz anonimowych użytkowników, w zależności od wybranych warunków określających dany segment.
Prowadzisz kilka e-commerce, np. w różnych krajach? Dzięki integracji możesz wszystkie dane skupić w jednym miejscu, wykorzystując automatyzację marketingu do spersonalizowanej komunikacji z klientami każdego ze sklepów.