Skup się na strategii i pomysłach, iPresso zajmie się resztą!

To nie tylko hasło, ale i nasza mantra, z którą rozwijamy system. Założeniem iPresso jest pomagać marketerom w ich codziennej pracy: integrować dane, narzędzia, projektować i prowadzić spersonalizowane, wielokanałowe kampanie, mierzyć wyniki i ciągle je poprawiać.

Uff.. Aby to było możliwe, pracujemy cały czas nad tym, aby iPresso było możliwie dostępne i intuicyjne w użyciu. Z iPresso korzystają marketerzy z firm i marek działających na całym świecie.

Przekonaj się co mają do dyspozycji.

Twórz, uruchamiaj, automatyzuj spersonalizowane scenariusze

Projektowanie zaawansowanych, profesjonalnych ścieżek klienta i komunikacji to wcale nie musi być zadanie dla technologicznych wyjadaczy. Tutaj we wbudowanym iPresso Studio zaprojektujesz i przeprowadzisz scenariusz przeciągając elementy w postaci akcji i warunków metodą Drag&Drop..

Wystarczy ustawić jak scenariusz ma działać, uruchomić jednym kliknięciem i już. Co więcej, projekt możesz zapisać jako obrazek i wykorzystać np. w prezentacjach w firmie, a potem pokazać jak wyrafinowane działania prowadzisz :-) Scenariusze wykorzystują wbudowane kanały komunikacji (e-mail, sms, powiadomienia) oraz wszystkie te, które podepniesz dzięki wbudowanym integracjom oraz integrując dowolne rozwiązanie przez API iPresso.

Scenariusze działają dla każdego odbiorcy indywidualnie, personalizując komunikację co do czasu, kanału, treści i formy.

Integruj bazę danych i wiedzę o klientach

iPresso pozwala na gromadzenie danych o potencjalnych i obecnych klientach w jednym miejscu. Po to, aby dostarczać im jak najlepszej obsługi i doświadczeń związanych z Twoją firmą i marką.

Dane można przeglądać w intuicyjny sposób w naszym autorskim Contact Managerze, gdzie bez zbędnych okienek na jednym ekranie szybko wyszukasz i przejrzysz autentyczne ścieżki klientów oraz wszelkie zgromadzone związane z nimi dane.

iPresso każdą informację przypisuje w kontekście danego kontaktu budując linię czasu, która cały czas jest aktualizowana. Co więcej, iPresso posiada unikalną możliwość łączenia kontaktów w relacje jak również pozwala na tworzenie dowolnych typów kontaktów. Kontakt to już nie tylko osoba, ale może to być również np. firma, samochód, a nawet pies Twojego klienta :)

Wyobraź sobie jaki to daje potencjał w budowaniu kontekstu klienta i konstruowaniu komunikacji!

Integruj narzędzia i dane

iPresso zaraz po aktywacji i wpięciu kodu zaczyna rejestrować zachowania użytkowników takie jak m.in. odwiedziny na stronie www, rejestracja na newsletter, wpisanie kodu promocyjnego, otworzenia e-malia.

iPresso gromadzi aktywności, które można samodzielnie dodać i skonfigurować takie jak np. transakcje w sklepie, aktywność w aplikacji mobilnej, wejście do salonu sprzedaży. Dane opisujące Twoje kontakty takie jak np. miasto, firma, numer telefonu to atrybuty, które można tworzyć dowolnie samemu.

iPresso w niczym nie ogranicza - zakres zbieranych danych i ich format zależy od potrzeb.

Twórz segmenty i rozdzielaj komunikację

Duża baza to dużo danych. Aby usprawnić i ułatwić pracę z budowaniu spersonalizowanej komunikacji z wykorzystaniem Marketing Automation iPresso ma zaawansowane narzędzie do budowania segmentów kontaktów oraz zarządzania nimi.

Możliwe jest zarządzanie cyklem życia tworzonych segmentów, wykonywaniem masowych akcji, odświeżanie liczności i rozbudowane parametry opisujące populację w segmencie. Wszystko dostępne jest z poziomu przystępnego kreatora segmentacji.

Prowadź wielokanałową komunikację

Od razu można prowadzić komunikację z wykorzystaniem e-maila, smsów i powiadomień na stronach. Po integracji można wykorzystywać powiadomienia w aplikacjach mobilnych, w innych systemach i aplikacjach, lecz również w postaci nadrukowywanych tekstów i grafik. iPresso dzięki API jest otwarte na każdy kanał komunikacji, który możliwy jest do zintegrowania.

Działaj w czasie rzeczywistym
Potencjalny klient porusza się po stronie w sposób pasujący do schematu kupującego? Trzeba reagować tu i teraz! Dzięki technologii Real-Time-Marketing w iPresso możesz ustawić sekwencje zachowań i cech, które będą wywoływać wyświetlenie komunikatu. iPresso Enterprise posiada więcej możliwości wykorzystania działań w czasie rzeczywistym m.in. z wykorzystaniem innych kanałów komunikacji.

Efektywnie twórz efektywne kreacje. e-maile, pop-upy, landing page, formularze

Do dyspozycji otrzymujesz specjalny interfejs przeznaczony do projektowania - iPresso Studio. Zawsze wtedy, gdy potrzebne jest stworzenie e-maila, strony landing page lub pop-upa - iPresso dostosowuje swoją obsługę: zmienia menu, pozwala przejść do trybu pełno ekranowego i pozwala skupić się na projektowaniu. Idealne narzędzie dla tych, którzy tworzą. Można nadać uprawnienia to “twórczych” części systemu grafikowi lub agencji która przygotowuje wizualizacje i mieć wszystko w jednym miejscu do natychmiastowego użycia w kampaniach i scenariuszach.

Nowoczesna firma potrzebuje nowoczesnych pomiarów. Definiuj KPI i mierz realizację na bieżąco

iPresso nie narzuca wskaźników. Możesz stworzyć własne, które najlepiej monitorują stan komunikacji, prowadzonych kampanii, zaangażowanie bazy i inne mierzone w czasie. Dzięki integracji wielu danych z różnych źródeł w jednym miejscu można skonfigurować swoje wskaźniki KPI i włączyć ich pomiar: poziom realizacji oraz cel jaki powinien zostać osiągnięty w zadanym przedziale czasu (np. każdego dnia, co tydzień, miesiąc itd.).

Raportuj w ujęciu, które jest dla Ciebie najistotniejsze

Twórz własne dashboardy z raportami przekrojowymi. W iPresso możesz tworzyć wiele raportów w różnych ujęciach, zapisać je i nadawać do nich uprawnienia.

Korzystaj z kolekcji narzędzi i rozwoju. Przenieś swój marketing na wyższy poziom

Rozszerzenia do iPresso, które wzbogacają arsenał narzędzi i możliwości budowania unikalnych i efektywnych aktywności marketingowych. Możesz zbudować cały program lojalnościowy oparty na mechanizmach monetyzacyjnych.

Dopasuj iPresso do swojej branży i biznesu

Posiadamy kompetencje i dodatkowe funkcjonalności, które lepiej dopasowują iPresso do konkretnej branży. iPresso Enterprise w dedykowanej obsłudze dla branż: finansowej, FMCG, telekomunikacyjnej, motoryzacyjnej, linii lotniczych, mediów i rozrywki, B2B.

Graj fair. Pamiętaj o bezpieczeństwie i prywatności

iPresso posiada normy dotyczące jakości i bezpieczeństwa zarządzania informacjami ISO 9001 oraz ISO 27001. System jest dostępny z zachowaniem najwyższych norm bezpieczeństwa, połączenia z systemem są szyfrowane, a dane własnością tylko klienta. Każdy klient iPresso ma swoją własną bazę danych, z bezpiecznym szyfrowanym dostępem, której nie współdzielimy z nikim innym.

W iPresso można stworzyć reguły, które będą pilnowały aby nie przesadzić z nadmiarem komunikacji do klientów, ale za to zadbać o jakość i lepsze relacje.

Dla klientów w ramach wsparcia Premium prowadzimy audyty baz danych, doradzamy w zachowaniu higieny bazy oraz jej jakości..

Spotkajmy się. Zobacz w praktyce

FWypełnij brief - przygotujemy dopasowane rozwiązanie.

Umów indywidualny webinar

Po prostu zapytaj o kontakt

Zacznij 30-dniowy trial