Wsparcie

iPresso pomaga profesjonalnym marketerem. Nie tylko technologicznie ale również w zakresie wiedzy, rozwoju umiejętności oraz wsparcia w wykorzystaniu technologii.

Codziennie zespół Customer Success czuwa nad potrzebami użytkowników i wspiera ich w codziennej pracy. Zespołu Customer Development wspiera technologicznie a Account Managerowie dobierają rozwiązania i spoglądają w przyszłość.

Premium Support

Każdy z klientów iPresso Enterprise otoczony jest opieką i monitoringiem naszych specjalistów. W tym celu udostępniamy specjalny kanał Service Desk oraz dedykowane kontakty z osobami znającymi branżę klienta oraz stosowane rozwiązania.

Nasze procesy wsparcia budowane już przez wiele lat są ciągle dopracowywane i objęte normą jakości ISO 9001 oraz procedurami SLA.

Wysoki standard obsługi oczekiwany przez profesjonalistów to prawdziwy Premium Support. Nasze wsparcie zapewniamy klientom na całym świecie.

Pakiety wsparcia dopasowane do indywidualnych potrzeb

Ustalamy zakres merytoryczny wsparcia, minimalną ilość potrzebnego czasu jaki co miesiąc jest potrzebny oraz sposób w jaki dostarczane będzie wsparcie.

iPresso Academy

Indywidualne szkolenia i warsztaty, które realizowane są przez specjalistów i managerów iPresso w siedzibie klienta lub w formie webinarów.

iPresso Services

Usługi z zakresu:

keyboard_arrow_rightintegracji systemów

keyboard_arrow_rightanalityki danych

keyboard_arrow_rightanalizy systemowej

keyboard_arrow_rightmodelowania danych

keyboard_arrow_rightprojektowania i produkcja indywidualnych rozszerzeń iPresso

keyboard_arrow_rightprojektowania Landing Page, e-maili, kreacji elementów na stronach www itp.

keyboard_arrow_rightbadań UX (w tym badania eyetracking)

keyboard_arrow_rightprojektowania Customer Journey

keyboard_arrow_rightdoradztwo strategiczne w zakresie strategii Marketing Automation

keyboard_arrow_rightaudyt danych